تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20424.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

توییچ، یوتیوب و ردیت حساب‌های کاربری ترامپ و هزاران طرفدارش را مسدود کردند

وب‌سایت‌ها و شبکه‌های احتماعی ردیت، توییچ و یوتیوب طی روز گذشته حساب‌های کاربری تعداد زیادی از گروه‌های حامی ترامپ و تندروهای راست‌گرای آمریکایی، و البته خود دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را راستای اهداف در ...

وب‌سایت‌ها و شبکه‌های احتماعی ردیت، توییچ و یوتیوب طی روز - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تاکستان استان زنجان - گذشته حساب‌های کاربری تعداد زیادی از گروه‌های حامی ترامپ و تندروهای راست‌گرای آمریکایی، و البته خود دونالد - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تاکستان استان زنجان - ترامپ رئیس جمهور آمریکا را - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تاکستان استان زنجان - راستای اهداف در نظر گرفته شده خود جهت مبارزه با نفرت پراکنی مسدود کردند.

ردیت تا این لحظه بیش از ۲۰۰۰ دسته مختلف را به خاطر قانون شکنی، نفرت پراکنی، توهین و تحقیر و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تاکستان استان زنجان - بسیاری موارد دیگر مسدود کرده است؛ از جمله ساب‌ردیت The Donald که بیشتر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تاکستان استان زنجان - از ۷۹۰ هزار دنبال کننده داشت.

توییچ، پلتفرم استریم بازی‌های ویدیویی متعلق به کمپانی آمازون هم حساب کاربری رسمی دونالد ترامپ در این پلتفرم را به خاطر محتوای تنفرآمیز و نقض قوانین سایت به طور موقت مسدود کرد. توییچ این موضوع را غیر قابل تحمل دانسته و از - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تاکستان استان زنجان - جمله موارد نفرت پراکنی اتفاق - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تاکستان استان زنجان - افتاده از سوی ترامپ به کمپین انتخاباتی او در سال ۲۰۱۶ و سخنرانی اخیرش در اوکلاهاما با محوریت نژادپرستی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تاکستان استان زنجان - علیه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تاکستان استان زنجان - مکزیکی‌ها اشاره می‌کند.

علاوه بر این طی روز گذشته یوتیوب هم تعداد زیادی از کانال‌های مرتبط با خود برتربینی نژاد سفید را مسدود کرد. سخنگوی این پلتفرم در رابطه با این اتفاق توضیح می‌دهد: «ما قوانین سفت و سختی در رابطه با نفرت پراکنی در یوتیوب داریم و در همین - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تاکستان استان زنجان - راستا به صورت مداوم کانال‌های قانون شکن را به صورت موقتی یا همیشگی مسدود می‌کنیم».

مدیران یوتیوب مدعی هستند: «بعد از به‌روز‌رسانی دستورالعمل‌ها برای شناسایی و مقابله بهتر با - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تاکستان استان زنجان - محتوای خود برتربینی نژاد سفید، نرخ حذف ویدیوها پنج - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تاکستان استان زنجان - برابر شد و بیشتر از ۲۵ هزار کانال یوتیوبی به خاطر زیر پا گذاشتن قوانین ما در مورد نفرت پراکنی مسدود شدند».

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تاکستان استان زنجان

این در حالی است که فیسبوک و زیرمجموعه‌اش اینستاگرام، در این زمینه تا حدودی کم کار به شمار می‌آیند. طوری که - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تاکستان استان زنجان - بسیاری از برندهای مختلف جهان اعلام کرده‌اند تبلیغات در پلتفرم‌های یاد شده را به خاطر عدم واکنش فیسبوک و اینستاگرام نسبت به نفرت پراکنی متوقف خواهند کرد.

به عنوان مثال هنگامی که ترامپ تظاهرات‌های صورت گرفته ناشی از مرگ جوج فلوید را محکوم - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تاکستان استان زنجان - کرد و معترضان را اراذل و اوباش خواند و همچنین دستور به واکنش نظامی داد، فیسبوک هیچ اقدامی علیه رئیس جمهور امریکا صورت نداد، در حالی که در همین حین توییتر این دست از پست‌های او را با برچسب «تشویق به خشونت» محدود کرد.

تا این لحظه برندهای متعددی از جمله نورث فیس، ورایزن، یونیلیور، کوکا کولا، استارباکس، آدیداس، کلوروکس، دیاجئو، کناگرا، پپسی و بسیاری موارد دیگر ضمن تحریم فیسبوک، تمام تبلیغات خود تحت این پلتفرم را متوقف کرده‌اند. در پاسخ به این اقدام تیم تحت هدایت مارک زاکربرگ قوانینی جدید در راستای مقابله با اخبار جعلی و نفرت پراکنی وضع کرد، اما تاکنون هیچ تغییری در عملکرد آنها دیده نشده.

در حالی که پاندمی ویروس کرونا مردم جهان را درگیر کرده، تظاهرات‌هایی در گوشه و کنار دنیا علیه نابرابری صورت می‌گیرد، و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تاکستان استان زنجان - انتخابات ریاست جمهوری - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تاکستان استان زنجان - آمریکا هم نزدیک است، کمپانی‌های فعال در حوزه اینترنت و شبکه‌های اجتماعی با رویکردی سخت‌گیرانه‌تر از همیشه به مبارزه با محتوای گمراه‌کننده و گفتمان نفرت‌انگیز می‌پردازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone