🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  3. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39404.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

رییس نظام صنفی رایانه‌ای کشور: فیلترینگ شبکه های اجتماعی خسارت زیادی به اقتصاد کشور وارد کرده است

تاکنون شخصیت‌های سیاسی مختلفی از احزاب و منصب‌های گوناگون پیرامون فیلترینگ تلگرام لب به انتقاد گشودند و آن را بستری برای درآمد اقتصادی آحادی از جامعه می‌دانستند. در تازه‌ترین اظهارات «ناصرعلی سعادت»، رئیس سازمان نظام صنفی ...

تاکنون شخصیت‌های سیاسی مختلفی از احزاب و منصب‌های گوناگون پیرامون فیلترینگ تلگرام لب به انتقاد گشودند و آن را بستری برای درآمد اقتصادی آحادی از جامعه می‌دانستند. در تازه‌ترین اظهارات «ناصرعلی سعادت»، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور خواستار رفع فیلترینگ تلگرام به دلیل جلوگیری از افزایش خسارات اقتصادی پیرامون کسب‌وکارهای فعال در این شبکه شده است.

وی ضمن استقبال از استفاده مردم نسبت به پیام‌رسان‌های داخلی معتقد است که مسدودسازی یکباره شبکه‌های اجتماعی بین‌المللی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - خسارت مستقیم و غیرمستقیمی را متوجه وضعیت اقتصاد کشور می‌کند:

«طبق آمارها نزدیک به 40 میلیون ایرانی کاربر تلگرام هستند و امروزه تولیدکنندگان بسیاری بر بستر شبکه های - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اجتماعی با توزیع کنندگان ارتباط دارند و این شبکه ها ابزاری برای برقراری ارتباط بین کسب و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کارها به شمار میروند و به این ترتیب شبکه های اجتماعی دیگر مانند گذشته تنها کارکرد تفریحی و سرگرمی ندارند و در - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - فرآیندهای اقتصادی تاثیرگذار هستند.»

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

سعادت بسته شدن شبکه‌های مجازی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نظیر تلگرام را مغایر با نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - می‌داند و این مسئله را نابود‌کننده بستر - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ارتباطی بخش بزرگی از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان می‌داند:

«در ابتدا تصمیم شورای عالی امنیت ملی در خصوص تعطیلی موقت شبکه های اجتماعی برای حفظ امنیت، به رغم خسارت های اقتصادی که در پی داشت، قابل پذیرش بود. مردم نیز همانگونه که در هنگام وقوع حوادثی مانند زلزله برای کمک رسانی بسیج می شوند، - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اکنون نیز همراهی کردند؛ با این وجود انتظار می رود بعد از گذشت چند روز و عادی سازی شرایط، محدودیت ها برداشته شود.»

 

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با تاکید بر اینکه اگر نسبت به جوانب اقتصادی این مسئله به سادگی گذر کرد جایی برای جبران آن وجود ندارد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - افزود:

«باید توجه داشت، فعالان اقتصادی بیش از همه نگران امنیت کشور هستند زیرا در سایه ناامنی جذب سرمایه امکانپذیر نخواهد بود. با تداوم و تکرار چنین مواردی خسارتها افزایش می یابد و بخش خصوصی نیز توان جبران آن را نخواهد داشت و دیگر امیدی به اثرگذاری فناوری اطلاعات و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ارتباطات بر رشد و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - توسعه اقتصاد کشور نمیتوان داشت. در حالیکه صنعت فاوا - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - قادر است جایگزینی بر درآمدهای نفتی کشور باشد.»

سعادت در ادامه صحبت‌های خود راهکارهایی را نیز به دولت پیشنهاد می‌کند. به باور او بازگشایی این شبکه‌ها و سپس اعمال راهکارهایی برای پیشگیری وقوع موارد مشابه می‌توان مردم را به صورت کارشناسی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شده و منطقی در کنار - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - طرح‌های حمایتی و تشویقی از شبکه‌های اجتماعی بومی درخور رقابت با نمونه‌های خارجی به سمت استفاده از - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پیام‌رسان‌های بومی سوق داد: «سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور نیز به‌عنوان حامی بخش خصوصی و تولیدات داخلی با تمام توان کارشناسی خود آمادگی هرگونه همکاری در این زمینه‌ها را دارد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهروز نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام روزتون بخیر آیا شما سمت بام تکاب کار انجام میدید
پاسخ: بله در بام شهر تکاب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone