🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11234.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

بزرگترین تراشه جهان اجرای مدل‌های هوش مصنوعی در مقیاس مغز را ممکن می‌کند

شرکت «Cerebras» امروز اعلام کرده که بزرگترین تراشه دنیا با یک سیستم می‌تواند از مدل‌های هوش مصنوعی با ۱۲۰ تریلیون سیناپس یا پارامتر پشتیبانی کند که از ۱۰۰ تریلیون سیناپس مغز انسان بالاتر است. در ...

شرکت «Cerebras» امروز اعلام کرده که بزرگترین تراشه دنیا با - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کردکوی استان گلستان - یک سیستم می‌تواند از مدل‌های هوش مصنوعی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کردکوی استان گلستان - با ۱۲۰ تریلیون سیناپس یا پارامتر پشتیبانی کند که از ۱۰۰ تریلیون سیناپس مغز انسان بالاتر است.

در حال حاضر اکثر دستگاه‌های مورد استفاده برای فعالیت‌های هوش مصنوعی با مجموعه‌های GPU از ۱ تریلیون پارامتر پشتیبانی می‌کنند. - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کردکوی استان گلستان - Cerebras برای دستیابی به چنین موفقیتی از یک سیستم با - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کردکوی استان گلستان - ۸۵۰ هزار هسته استفاده کرده، اما می‌توان کارهای هوش مصنوعی را به ۱۹۲ سیستم CS-2 با ۱۶۲ میلیون هسته بهینه شده برای هوش مصنوعی هم محول کرد که عملکرد را بهبود می‌دهد.

Cerebras CS-2 سریعترین تراشه هوش مصنوعی جهان - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کردکوی استان گلستان - است که از - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کردکوی استان گلستان - یکی از نیمه‌رساناهای منحصر به‌فرد در دنیا به حساب می‌آید. این تراشه ۴۶,۲۲۵ میلی‌متری و ۷ نانومتری حاوی ۲.۶ تریلیون ترانزیستور است و از ۸۵۰ هزار هسته بهینه شده با هوش - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کردکوی استان گلستان - مصنوعی بهره می‌برد.

هر یک از این چیپ‌های غول پیکر درون یک سیستم CS-2 تعبیه شده‌اند و از ۴۰ گیگابایت مموری SRAM بهره می‌برند. البته می‌توان به آن‌ها رم بیشتری هم اضافه کرد که اجرای مدل‌های هوش مصنوعی با مقیاس مغز انسان - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کردکوی استان گلستان - را ممکن می‌کند.

مقیاس‌پذیری در چنین سیستمی یک چالش به حساب می‌آید. با ۲۰ پتابایت پهنای باند حافظه، ارتباط بین چندین تراشه - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کردکوی استان گلستان - با استفاده از تکنیک‌های سنتی که بار را میان پردازنده‌ها به اشتراک می‌گذارد، کاری چالش‌برانگیز است. - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کردکوی استان گلستان - علاوه بر این، قدرت محاسباتی فوق‌العاده - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کردکوی استان گلستان - این سیستم - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کردکوی استان گلستان - مقیاس‌پذیری عملکرد میان چندین سیستم بخصوص با تراشه‌ای که مصرف ۱۵ - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کردکوی استان گلستان - کیلوواتی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کردکوی استان گلستان - دارد را تبدیل به کاری - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کردکوی استان گلستان - دشوار - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کردکوی استان گلستان - می‌کند.

چنین مصرف انرژی نیاز به منبع تغذیه و همچنین سیستم خنک‌کننده قدرتمندی دارد که - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کردکوی استان گلستان - قرارگیری تراشه‌ای با این ابعاد درون یک سیستم را به کاری تقریبا غیرممکن تبدیل می‌کند.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کردکوی استان گلستان

با وجود چنین مشکلاتی، Cerebras رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته. این کمپانی پارامترهای مدل را خارج از چیپ روی MemoryX قرار می‌دهد اما خود مدل - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کردکوی استان گلستان - روی تراشه قرار می‌گیرد. با این رویکرد نه تنها یک سیستم می‌تواند مدل‌های هوش مصنوعی بزرگتر را محاسبه کند، بلکه با مشکل معمول مانند تاخیر - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کردکوی استان گلستان - و مشکلات پهنای باند حافظه هم مقابله می‌کند. با این روش می‌توان عملکرد را با تقریبا ۱۹۲ سیستم CS-2 افزایش داد.

این کمپانی همچنین برای تقسیم کارها میان نودها از فناوری SwarmX Fabric استفاده می‌کند - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کردکوی استان گلستان - که از ارتباطات بهینه شده توسط هوش مصنوعی بهره می‌برد. هر سوییچ SwarmX می‌تواند از ۳۲ سیستم CS-2 و - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کردکوی استان گلستان - تقریبا ۱ ترابیت پهنای باند به ازای هر نود پشتیبانی کند.

هر سوییچ سیستم‌ها را به باکس MemoryX - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کردکوی استان گلستان - متصل می‌کند که با ۴ - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کردکوی استان گلستان - ترابایت تا ۲.۴ پتابایت ظرفیت حافظه همراه است. این باکس همچنین از چند هسته x86 برای اجرای نرم افزار بهره می‌برد.

در حالت کلی شرکت‌های تقریبا کمی در جهان به دنبال استفاده از چنین سیستمی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کردکوی استان گلستان - خواهند بود، اما Cerebras می‌خواهد اجرای مدل‌های هوش مصنوعی را ساده کند. انتظار می‌رود قدرت بالای این سیستم‌ها بیشتر مورد استفاده سازمان‌های نظامی و امنیتی قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone