🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11235.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات دولت سیزدهم شد

عیسی زارع پور با رای موافق نمایندگان مجلس توانست چراغ سبز ورود به وزارت ارتباطات را دریافت کند و به عنوان وزیر ارتباطات دولت سیزدهم انتخاب شد. او با 256 رای موافق به این سمت ...

عیسی زارع پور با رای موافق نمایندگان مجلس توانست چراغ سبز ورود به وزارت ارتباطات را دریافت کند و به عنوان وزیر ارتباطات دولت سیزدهم انتخاب شد. او با 256 رای موافق به این سمت دست پیدا کرد و سکاندار وزارت ارتباطات در ۴ سال - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سیاهکل استان گیلان - آینده خواهد بود.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات دولت سیزدهم شد و هدایت وزارت ICT را بر عهده گرفت. عیسی زارع پور یک سال از جهرمی بزرگتر - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سیاهکل استان گیلان - است و در سن ۴۱ - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سیاهکل استان گیلان - سالگی به این جایگاه رسیده است. او متولد ۱۳۵۹ در شهرستان اسلام آباد غرب استان کرمانشاه است و جوان‌ترین - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سیاهکل استان گیلان - گزینه بین کاندیداها احتمالی به شمار می‌رفت و می‌توان گفت جوان‌ترین وزیر دولت سیزدهم محسوب می‌شود.

حضور زارع پور در بدنه دولت به حضورش - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سیاهکل استان گیلان - در اوایل - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سیاهکل استان گیلان - دهه ۸۰ برمی‌گردد، زمانی که تنها ۲۶ سال سن داشت و ریاست مرکز توسعه فناوری اطلاعات و - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سیاهکل استان گیلان - رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را برعهده گرفت. مرکزی که می‌توان آن را به نوعی اولین نهاد حاکمیتی فعال و سیاستگذار در حوزه فضای مجازی دانست.

او در سمت‌های دیگری نیز در دولت‌های نهم و دهم - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سیاهکل استان گیلان - فعالیت کرده و مشاور وزیر ارتباطات، وزیر بهداشت، معاونت علمی و فناوری بوده است. حضور او اما در دولت روحانی در بدنه حاکمیت رقم خورد و نه ارکان دولتی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سیاهکل استان گیلان - و پای او به قوه قضاییه باز شد. در اسفند ۹۸ بود که ریاست مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه به وی واگذار شد و از جمله اقدامات مهم او در این دوران راه‌اندازی اپلیکیشن عدالت همراه بوده است. - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سیاهکل استان گیلان - رشد و توسعه دیگر سامانه‌های الکترونیکی قوه قضاییه که به عنوان یکی از دستاوردهای ابراهیم رئیسی در دوران ریاستش در این قوه نام برده می‌شود نیز توسط تیم زارع پور صورت گرفته است.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سیاهکل استان گیلان

زارع - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سیاهکل استان گیلان - پور از اولین وزرایی بود که برنامه‌ای تفصیلی به مجلس برای دوره چهار ساله خود ارائه کرد و در آن اعلام کرد که در دوران ۴ ساله دولت - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سیاهکل استان گیلان - جدید، شبکه ملی اطلاعات را به طور کلی راه‌اندازی خواهد کرد و همچنین - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سیاهکل استان گیلان - اقتصاد دیجیتال ایران را اعتلا - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سیاهکل استان گیلان - خواهد بخشید و سهم آن را دو برابر خواهد کرد.

موضع گیری زارع‌پور به عنوان بالاترین مقام ICT دولت در برابر طرح جنجالی صیانت نیز تاکنون شفاف نبوده است. از یک طرف عده‌ای می‌گویند که او با طرح مخالفت‌هایی دارد و از آن سو عده دیگری می‌گویند که او با کلیت طرح موافق است.

زارع پور - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سیاهکل استان گیلان - در حال حاضر برخلاف وزیر ارتباطات دولت قبلی که تقریبا در تمامی شبکه‌های اجتماعی بین‌المللی و داخلی اکانت رسمی داشت و با مردم در ارتباط بود، - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سیاهکل استان گیلان - در هیچ برنامه داخلی و خارجی اکانت رسمی ندارد و باید دید که این اتفاق طی روزهای آینده رخ می‌دهد یا خیر.

نظر شما درباره وزیر جدید ارتباطات چیست؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone