🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  3. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11237.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

واتس‌اپ روی قابلیت واکنش به پیام‌ها با ایموجی کار می‌کند

واتس‌اپ قصد دارد قابلیتی را به پیام‌رسان خود اضافه کند که به موجب آن کاربران می‌توانند با ایموجی‌ها به پیام‌های واکنش نشان دهند. مدتی است واتس‌اپ روی قابلیت‌های کاربردی جدید کار می‌کند و در همین ...

واتس‌اپ قصد دارد قابلیتی را به پیام‌رسان خود اضافه کند که به موجب آن کاربران می‌توانند با ایموجی‌ها به پیام‌های واکنش نشان دهند.

مدتی است واتس‌اپ روی قابلیت‌های کاربردی جدید کار می‌کند و در همین راستا قصد - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شهرضا استان اصفهان - دارد برای جلب رضایت کاربرانش، ویژگی واکنش نشان - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شهرضا استان اصفهان - دادن به پیام‌ها با ایموجی‌ها را در اختیارشان قرار دهد.

واکنش نشان دادن به پیام‌ها با ایموجی قابلیت محبوبی است که کاربران پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی از آن استقبال می‌کنند و می‌توانند با سرعت بیشتری در چت‌ها و - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شهرضا استان اصفهان - ارتباطات آنلاین احساس خود - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شهرضا استان اصفهان - را به مخاطب منتقل کنند. واتس‌اپ با چنین قابلیتی، - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شهرضا استان اصفهان - کاری را انجام می‌دهد که در گذشته برخی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شهرضا استان اصفهان - پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی انجام داده‌اند.

وب‌سایت WABetaInfo با انتشار تصویری از تلاش واتس‌اپ برای اضافه کردن این قابلیت کاربردی به این پیام‌رسان خبر داده. انتظار می‌رود در بروزرسانی آتی کاربران بتوانند از این قابلیت استفاده کنند. به نظر نمی‌رسد کاربران نسخه وب یا دسکتاپ واتس‌اپ - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شهرضا استان اصفهان - در آینده نزدیک به آن دسترسی پیدا کنند.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شهرضا استان اصفهان

طبق تصویر منتشر شده، - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شهرضا استان اصفهان - کاربران برای دسترسی به چنین قابلیتی باید پیام‌رسان خود را بروزرسانی کنند که البته چنین ویژگی ابتدا برای نسخه بتای واتس‌اپ منتشر خواهد شد.

به غیر از محتوای به اشتراک گذاشته شده از سوی وب‌سایت WABetaInfo و تصاویری که نشان می‌دهند واتس‌اپ روی این قابلیت جدید کار می‌کند، اطلاعات دیگری درباره آن منتشر نشده. با این حال انتظار می‌رود طی هفته‌های آتی به اطلاعات بیشتری درباره آن دست پیدا - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شهرضا استان اصفهان - کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone