🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11236.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

حسگر اثرانگشت ریلمی نارزو ۵۰A احتمالا در قسمت ماژول دوربین قرار می‌گیرد

یکی از منابع آگاه بازار رندرهایی از ریلمی نارزو ۵۰A به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد احتمالا حسگر اثرانگشت دستگاه با طراحی جالب و متفاوتی در قسمت ماژول دوربین آن تعبیه شده است. تقریبا شش ...

یکی از منابع آگاه بازار رندرهایی از ریلمی نارزو ۵۰A به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد احتمالا حسگر اثرانگشت دستگاه با طراحی جالب و متفاوتی در قسمت ماژول دوربین آن تعبیه شده است.

تقریبا شش ماه پس از عرضه ریلمی نارزو ۳۰A، شرکت چینی قرار است جانشین آن را با نام نارزو ۵۰A روانه بازار کند. منبع تصویر ارائه شده افشاگر معروفی است که تحت عنوان Onleaks فعالیت می‌کند. تصاویر ارائه شده از سوی او نشان می‌دهد که طراحی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آمل استان مازندران - قسمت جلویی نارزو ۵۰A تقریبا مشابه نسل قبل خود است. بنابراین شاهد نمایشگر با روزنه دوربین سلفی قطره‌ای شکل و حاشیه‌های ضخیم در پایین دستگاه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آمل استان مازندران - خواهیم بود. همچنین در بالای گوشی یک شکاف برای قرار دادن هدفون وجود دارد.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آمل استان مازندران

تغییرات بیشتر گوشی جدید در - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آمل استان مازندران - پنل پشتی آن مشاهده می‌شود. پیش از هر چیز ماژول دوربین نارزو ۵۰A به چشم می‌آید - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آمل استان مازندران - که اکنون با افزایش یک سنسور، سه دوربین را شامل می‌شود. اکنون سه سنسور و فلش LED در ماژول چیده شده‌اند اما محفظه آن کمی بزرگتر بوده و به سمت پایین متمایل شده زیرا حسگر اثر انگشت دستگاه نیز در ماژول دوربین آن قرار گرفته است.

ریلمی طراحی دوگانه پنل پشتی نارزو ۳۰A را حفظ کرده اما پیچ و تاب بیشتری به آن داده است. اکنون الگوی برجسته به صورت عمودی و از - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آمل استان مازندران - ماژول دوربین به سمت پایین گسترش پیدا می‌کند و سمت راست پنل کاملا صاف است.

از سایر مشخصات گوشی نارزو ۵۰A می‌توان به جک هدفون و همچنین یک پورت USB-C برای شارژ اشاره کرد. دکمه تنظیم صدا و پاور در سمت راست دستگاه و خشاب سیم کارت آن در سمت چپ دیده می‌شود.

طراحی کلی گوشی می‌تواند بسیار جالب باشد. هرچند در رابطه با - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آمل استان مازندران - طراحی همه چیز به سلیقه افراد مربوط می‌شود و برخی افراد ممکن است آن را دوست نداشته باشند، اما می‌توان از تلاش ردمی برای انجام نوآوری‌های جدیدی مانند اضافه کردن حسگر اثر انگشت به درون ماژول دوربین قدردانی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone