🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سام در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سام در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  2. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  3. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  4. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  5. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30973.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

این پیانوی اسباب بازی که با قطعات لگو ساخته شده، می‌تواند بنوازد [تماشا کنید]

یک ایده‌ی جالب توسط یکی از طرفداران لگو طراحی شده که یک پیانو را شبیه سازی می‌کند و می‌تواند موسیقی بنوازد. این پیانوی اسباب بازی که از ۲۷۹۸ قطعه‌ی لگو ساخته شده، دارای جزئیات یک ...

یک ایده‌ی جالب توسط یکی از طرفداران لگو طراحی شده که یک پیانو را شبیه سازی می‌کند و می‌تواند موسیقی بنوازد. این پیانوی اسباب بازی که از ۲۷۹۸ قطعه‌ی لگو ساخته شده، دارای جزئیات یک پیانوی واقعی است.

این اسباب بازی دارای ۲۵ دکمه‌ی مستقل از هم است که حرکت می‌کنند و - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر فریدون کنار استان مازندران - همچنین یک کیبورد قابل جداسازی و از همه جالب‌تر ۲۵ رشته‌ی پیانو دارد. از ویژگی‌های قابل توجه - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر فریدون کنار استان مازندران - دیگر آن می‌توان به تعدیل کننده‌ و پدال پیانو و همچنین درب بزرگی اشاره کرد که می‌تواند باز و بسته شود.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر فریدون کنار استان مازندران

این لگو نمی‌تواند - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر فریدون کنار استان مازندران - نوت‌های واقعی موسیقی بنوازد اما دارای ویژگی نواختن خودکار است که باعث می‌شود دکمه‌های پیانو به طور خودکار در گام‌های مختلف و ریتم‌های گوناگون - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر فریدون کنار استان مازندران - به اجرای موسیقی بپردازند. برای این اسباب بازی حتی یک نیمکت قابل تنظیم - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر فریدون کنار استان مازندران - هم طراحی شده است.

صاحب این ایده که خود را SleepyCow معرفی می‌کند امیدوار است که ایده‌اش آنقدر برای طرفداران لگو جذاب باشد که شرکت لگو نسبت به تولید این اسباب بازی مجاب شود تا بتوان این پیانوی اسباب بازی را از فروشگاه‌ها خریداری کرد.

SleepyCow که خود یک نوازنده‌ی پیانو - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر فریدون کنار استان مازندران - است از کودکی - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر فریدون کنار استان مازندران - علاقمند بود تا بتواند با استفاده از قطعات لگو یک پیانوی اسباب بازی کوچک تولید کند. وی بر این باور است که - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر فریدون کنار استان مازندران - در صورت تولید این اسباب بازی، بسیاری - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر فریدون کنار استان مازندران - از کودکان می‌توانند با اجزای واقعی داخلی یک پیانو آشنا شوند تا بهتر آن را - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر فریدون کنار استان مازندران - بنوازند و با آشنایی بیشتری نسبت به یادگیری آن اقدام کنند.

در ادامه می‌توانید ویدیویی مربوط به این اسباب بازی جذاب را مشاهده کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone