🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  2. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  3. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  4. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  5. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30967.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

تست مقاومت هواوی میت 20 پرو؛ این گوشی از اجسام تیز نمی‌هراسد [تماشا کنید]

هواوی میت 20 پرو یکی از بهترین پرچمدارانی بود که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد. این گوشی دارای دوربین سه گانه در پنل پشتی خود است که عملکردی فوق العاده دارند. تلفن هوشمند چینی دارای ...

هواوی میت 20 پرو یکی از بهترین پرچمدارانی بود که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد. این گوشی دارای دوربین سه گانه در پنل پشتی خود است که عملکردی فوق العاده دارند. تلفن هوشمند چینی دارای چیپستی قدرتمند و شارژدهی مثال زدنیست. حالا تست مقاومت هواوی میت 20 پرو نشان می‌دهد که - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پنل پشتی این تلفن هوشمند هرگز خراش نمی‌خورد!

کانال معروف یوتوب JerryRigEverything که به نابود کردن تلفن‌های هوشمند معروف است، در یکی از جدیدترین ویدیو‌هایی که منتشر کرده، به تست مقاومت هواوی میت - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - 20 پرو پرداخته است.

این تلفن هوشمند هم از جلو و - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - هم از عقب تحت پوشش شیشه‌ای قرار گرفته است. اما علی رغم اینکه اطمینان داریم بخش جلویی از گوریلا گلس است اما مطمئن نیستیم که شرکت چینی در پنل پشتی هم از گوریلا گلس استفاده کرده یا نه.

 

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان

در این تست مقاومت مشخص می‌شود که بخش جلویی این گوشی خراشیده می‌شود اما به نظر می‌رسد بخش پشتی آن را هرگز نتوان خراش داد. بدنه‌ی پشتی بیشتر تلفن‌هایی که از شیشه استفاده می‌کنند، به راحتی اثر انگشت را به خود جذب می‌کنند. هواوی برای حل این موضوع بدنه‌ی پشتی پرچمدار خود را دارای بافتی مخصوص کرده - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - است. به همین دلیل وقتی به پشت این گوشی نگاه می‌کنید متوجه خطوط و شیار‌هایی خاص می‌شوید.

موضوع یاد شده - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نه تنها باعث می‌شود که بدنه‌ی پشتی این تلفن همراه به هیچ عنوان اثر انگشت را جذب خود نکند، بلکه در تست مقاومت نشان داد که هرگز خراشیده هم نخواهد شد. همانطور که در ویدیو مشاهده خواهید کرد، چندین بار با اجسام تیز سعی شد تا پشت گوشی خراشیده شود اما حتی یک خط ریز هم در آن ایجاد نشد.

البته هواوی میت 20 پرو به خاطر بهره‌مند شدن از نمایشگر خمیده، در ارزیابی خم کردن گوشی خیلی خوب عمل نکرد. بنابراین باید مواظب باشید که به اشتباه روی آن ننشینید.

هواوی میت 20 پرو از نمایشگر - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - 6.39 اینچی با رزولوشن تصویر ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ بهره‌مند شده که نسبت ابعاد تصویر 19.5:9 دارد. چیپست مورد استفاده در آن کایرین 980 است که با - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی همراه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone