🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  2. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30978.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اولین رندر‌ها از سامسونگ گلکسی A8s استفاده از بریدگی نمایشگر را نشان می‌دهند

سامسونگ قصد دارد یک میان رده‌ی جدید تحت عنوان سامسونگ گلکسی A8s عرضه کند. حالا یک منبع نسبتا معتبر -همان منبعی که پیش از این به درستی رندر‌های مربوط به گلکسی A9 را یک ماه ...

سامسونگ قصد دارد یک میان رده‌ی جدید تحت عنوان سامسونگ گلکسی A8s عرضه کند. حالا یک منبع نسبتا معتبر -همان منبعی که - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پیش از این به درستی رندر‌های مربوط به گلکسی A9 را یک ماه پیش از عرضه - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - منتشر کرده بود- تصاویری از گوشی جدید شرکت کره‌ای - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - منتشر کرده است.

سامسونگ پیش از این اعلام کرده بود که قبل از معرفی پرچمدار خود یعنی سامسونگ گلکسی S10‌ قصد دارد از سه نمایشگر جدید تحت عناوین Infinity-U، - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - Infinity O و Infinity-V پرده‌برداری کند. حالا در رندر‌های جدید منتشر شده از گلگسی A8s می‌توان نگاهی دقیق‌تر به Infinity-O داشت.

از این رندر‌ها به نظر می‌رسد که سامسونگ برای اولین بار از نمایشگری استفاده کرده که دارای شکاف یا بریدگی است. البته این بریدگی مشابه با - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - آن چیزی نیست که عموما در - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - گوشی‌های جدید شاهدش بودیم.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

در این تصاویر می‌توان در قسمت بالای سمت چپ نمایشگر گوشی کره‌ای، نقطه‌ای گرد را - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ببینیم که لنز دوربین در آن بخش تعبیه شده است. این موضوع باعث شده که حاشیه‌های بالایی این گوشی به طور کامل حذف شده باشند. البته حاشیه‌های بسیار نازکی در بخش پایینی تلفن همراه قابل مشاهده است که بخش بالایی و پایینی گوشی را نامتقارن کرده است.

بر اساس شایعات به نظر می‌رسد که این گوشی دارای دوربین سه گانه‌ در پنل پشتی است اما هنوز اطلاعی از مشخصات دقیق آن‌ها در - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دست نیست. در تصاویر رندر شده، جایی برای قرارگیری سنسور اثر انگشت در پشت - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - گوشی در نظر گرفته شده است. بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که گوشی بعدی کره‌ای‌ها از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره‌مند باشد.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

همچنین طبق شنیده‌ها به نظر می‌رسد که سامسونگ گلکسی A8s با - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - استفاده از چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ و همراه با ۶ گیگابایت رم عرضه شود. استفاده‌ی پیش فرض این گوشی از سیستم عامل اندروید 9 پای همراه با رابط کاربری One UI‌ از دیگر پیش‌بینی‌هایی است که می‌توان - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - طبق شایعات مطرح نمود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone