🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  3. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  4. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  5. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30968.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

یک استارتاپ چینی تولید انبوه باتری حالت جامد را ممکن کرد

دستیابی به فناوری تولید انبوه باتری حالت جامد در سال های اخیر به یکی از مهم ترین چالش های صنعت تبدیل شده و شرکت های بزرگی مانند دایسون، فیسکر و حتی BMW به دنبال توسعه ...

دستیابی به فناوری تولید انبوه باتری حالت جامد در سال های اخیر به یکی از مهم - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ترین چالش های صنعت تبدیل شده و شرکت های بزرگی مانند دایسون، فیسکر و حتی BMW به دنبال توسعه راه حلی برای تولید انبوه باتری های مذکور بوده اند.

فناوری باتری حالت جامد که به گفته پژوهشگران بخش مهمی - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از کمبودهای باتری های لیتیوم-یونی کنونی در زمینه شارژ سریع، عمر و دوام را برطرف خواهند کرد، به خصوص در تلفن های هوشمند و البته خودروهای الکتریکی کاربرد داشته اما تا کنون هیچ شرکتی موفق به تولید انبوه آنها نشده است.

استارتاپ چینگ تائو سالانه - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - 100 مگاوات ساعت سلول باتری تولید خواهد - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کرد

حالا یک استارتاپ چینی به نام «Qing Tao Energy Development Co» از دانشگاه فنی شینگهوا ادعا می کند به فناوری لازم برای تولید - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - انبوه باتری حالت جامد دست یافته و خط تولید این محصول را در شهر کانشان (شرق چین) راه اندازی کرده است. طبق گزارشات، خط - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تولید مورد بحث ظرفیت تولید 100 مگاوات ساعت سلول باتری در سال را داشته و استارتاپ چینگ تائو قصد دارد این رقم را تا سال 2020 به 700 مگاوات ساعت برساند.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

نکته - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - جالب توجه چگالی انرژی بالاتر باتری های تولیدی چینگ تائو نسبت به باتری های موجود در بازار است که برای - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نمونه های حالت جامد چینی ها، 400 وات ساعت در هر کیلوگرم بوده و نتیجتاً در مقایسه با 250 تا 300 وات ساعت نسل جدید باتری های لیتیوم-یونی، به فضای کمتری برای ارائه ظرفیت برابر احتیاج خواهد داشت.

لازم به ذکر است که استارتاپ چینگ تائو سال 2014 توسط نان سیون (عضو آکادمی علوم چین) به همراه گروهی از دانش - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - آموختگان مقطع دکتری دانشگاه شینگهوا تأسیس شد و تا کنون 1 میلیارد یوان (تقریباً 144 میلیون دلار) در پروژه باتری حالت جامد سرمایه گذاری کرده است.

گفتنی است هنوز اطلاعات دقیقی از فناوری مورد استفاده چینی ها منتشر نشده اما به گفته آقای سیون، محصولات استارتاپ چینی به دلیل حذف مایعات قابل اشتعال، از ایمنی بالاتری برخوردار بوده و در مدل های انعطاف پذیر هم قابل - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تولید خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone