🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30966.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

نسخه‌ی نهایی اپلیکیشن Digital Wellbeing گوگل از فاز بتا خارج شد

امسال یکی از اپیدمی‌های نرم افزاری، امکان مشاهده و مدیریت زمان سپری شده در اپلیکیشن‌های مختلف و صفحات مجازی بود. یکی از این رویکرد‌ها مربوط به گوگل بود که از نسخه‌ی بتای Digital Wellbeing رونمایی ...

امسال یکی از اپیدمی‌های نرم افزاری، امکان مشاهده و مدیریت زمان سپری شده در اپلیکیشن‌های مختلف و صفحات مجازی بود. یکی از این رویکرد‌ها مربوط به گوگل بود که از نسخه‌ی بتای Digital Wellbeing رونمایی کرد. اپلیکیشنی که با استفاده از آن می‌شد مدت زمان سپری شده در فضاهای مجازی و اپلیکیشن‌های - تعمیرات لباسشویی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مختلف را مدیریت کرد. این اپلیکیشن مدتی در حالت بتا قرار داشت اما حالا از حالت بتا خارج شده است.

پیش از این اگر می‌خواستید - تعمیرات لباسشویی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از این اپلیکیشن برای گوگل پیکسل 2 و پیکسل 3 استفاده کنید، باید ابتدا به اکانت گوگل متصل می‌شدید. حالا دیگر این موضوع مورد نیاز نخواهد بود و این اپلیکیشن در نسخه‌ی پایدار خود قرار - تعمیرات لباسشویی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - گرفته است. این اپلیکیشن برای همه‌ی تلفن‌های گوگل پیکسل و همه‌ی دستگاه‌هایی که از اندروید شخصی سازی نشده‌ی One استفاده می‌کنند در دسترس قرار گرفته است.

تعمیرات لباسشویی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

متاسفانه این اپلیکیشن هنوز برای دستگاه‌های اندرویدی غیر از دستگاه‌های گوگل عرضه نشده، اما احتمالا گوگل به زودی پشتیبانی از برند‌های وان - تعمیرات لباسشویی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - پلاس و اسنشال را - تعمیرات لباسشویی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - در دستور کار خود قرار دهد. چرا که این دو تولید کننده اندروید‌های کمتر دستکاری شده را برای کاربران خود عرضه کرده‌اند.

برای نصب اپلیکیشن Digital Wellbeing روی پیکسل یا گوشی‌هایی که از اندروید One استفاده می‌کنند، کافیست نام اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - را در گوگل پلی جست و جو نمایید. وقتی این اپلیکیشن را نصب کردید گزینه‌ی مربوط به آن از بخش تنظیمات سیستم عامل در دسترس خواهد بود.

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید متوجه شوید که به طور روزانه چه مقدار زمان برای نرم افزار‌های مختلف صرف می‌کنید. - تعمیرات لباسشویی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - امکان مدیریت زمان مصرف شده برای هر اپلیکیشن هم با استفاده از این نرم افزار - تعمیرات لباسشویی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کاربردی امکان پذیر است.

به عنوان مثال برای استفاده‌ی کمتر از اینستاگرام، می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - برای اینستاگرام زمان تایید کنید. به محض استفاده‌ی بیش از حد اینستاگرام، Digital Wellbeing به شما اخطار خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone