🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  3. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30969.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس اطلاعات جدیدی از گوشی گیمینگ ذنفون مکس پرو (M2) منتشر کرد

ساعاتی پیش اکانت توییتر ایسوس اندونزی با انتشار ویدیویی اطلاعات جدیدی از گوشی ذنفون مکس پرو (M2) منتشر کرد. ویدیو معرفی این گوشی کمی گمراه‌ کننده است و برخلاف اطلاعات به بیرون درز کرده، به ...

ساعاتی پیش اکانت توییتر ایسوس - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کامیاران استان کردستان - اندونزی با انتشار ویدیویی اطلاعات جدیدی از گوشی ذنفون مکس پرو (M2) منتشر کرد.

ویدیو معرفی این گوشی کمی گمراه‌ کننده است و برخلاف اطلاعات به بیرون درز کرده، به صورت ضمنی نشان می‌دهد که ذنفون مکس پرو (M2) دوربین سه‌گانه دارد اما تصویری که قبل از معرفی آن لو رفته بود به خوبی مشخص می‌کند که در واقع با یک فلش روبرو هستیم.

یکی از نکات مربوط به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کامیاران استان کردستان - این گوشی که ایسوس مانور زیادی روی آن - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کامیاران استان کردستان - داده به ظرفیت ۵ هزار میلی آمپر ساعت باتری آن برمی‌گردد. همچنین ایسوس از هشتگ نسل - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کامیاران استان کردستان - بعدی گیمینگ - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کامیاران استان کردستان - برای مکس پرو (M2) استفاده کرده که با توجه به ظرفیت‌های پردازنده اسنپدراگون 660 کمی غیر منطقی است. به طور کلی این گوشی به عنوان نسل جدید میان رده‌های ایسوس شناخته می‌شود. دوربین جلو ۱۳ مگاپیکسلی این موبایل با مجهز بودن به فلش، سلفی‌های با کیفیتی را از شما هنگام نبود نور خواهد انداخت.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کامیاران استان کردستان

دوربین پشت M2 هم به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی IMX486 سونی مجهز شده که با یک سنسور کمکی ۵ مگاپیکسلی کیفت قابل قبولی در عکس‌ها را برای شما فراهم خواهد کرد.

بر اساس اطلاعاتی که پیش از این از ذنفون مکس پرو (M2) لو رفته بود حال می‌دانیم که این گوشی هوشمند در مدل پایه خود از ۴ گیگابایت رم بهره برده و در مدل‌های ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی در بازار عرضه خواهد شد. احتمال می‌رود که در مدل‌های گران‌تر M2 میزان رم گوشی به ۶ گیگابایت هم افزایش پیدا کند. نسل دوم مدل مکس پرو ایسوس ۲۰ - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کامیاران استان کردستان - آذر معرفی خواهد شد.

مدتی پیش هم ویدیویی از نمونه اولیه پرچمدار بعدی ایسوس یعنی ذنفون 6 لو رفته بود که به خاطر طراحی عجیب و نامتقارن آن احتمال می‌رفت که تنها یک نمونه اولیه از این گوشی باشد. هنوز - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کامیاران استان کردستان - تاریخ مشخصی برای معرفی ذنفون 6 - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کامیاران استان کردستان - اعلام نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone