🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28043.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

آیفون 2019 احتمالا به دوربین سلفی جدید و لنز فوق عریض مخفی مجهز خواهد شد

جزییات تازه‌ای از آیفون‌های 2019 در سطح اینترنت منتشر شده که بخش زیادی از آن شامل ویژگی‌های دوربین گوشی‌های بعدی اپل می‌شود. پیش از این اکثر اطلاعات منتشر شده از آیفون‌های ۲۰۱۹ شامل مدل‌ XI ...

جزییات تازه‌ای از آیفون‌های 2019 در سطح اینترنت منتشر شده که بخش زیادی از آن شامل ویژگی‌های دوربین گوشی‌های بعدی اپل می‌شود.

پیش از این اکثر اطلاعات منتشر شده از آیفون‌های ۲۰۱۹ شامل مدل‌ XI Max می‌شد اما مینگ-چی کو، تحلیلگر مسائل اپل جزییات تازه‌ای را از آیفون XI منتشر کرده است. بر اساس این اطلاعات، - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندرترکمن استان گلستان - آیفون‌های XI و XI Max شامل یک دوربین اصلی همراه با یک لنز تله‌فوتو - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندرترکمن استان گلستان - می‌شوند. جزییاتی در مورد این سنسورها در دسترس نیست اما احتمال می‌رود - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندرترکمن استان گلستان - که باز هم مانند گذشته شاهد رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی باشیم.

به نظر می‌رسد دوربین سوم آیفون XI هم از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد که کاربردی شبیه به لنزهای فوق عریضی دارد که پیش از این در محصولات سامسونگ، هواوی و ال‌جی شاهد آن‌ها بودیم؛ لنزی که ظاهرا ساخت آن بر عهده سونی خواهد بود.

گفته‌های کو به این معنا است که بر خلاف شایعات قبلی، اپل از سنسور زمان پرواز در آیفون‌های 2019 استفاده نخواهد - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندرترکمن استان گلستان - کرد. در ضمن، باید منتظر پیشرفت دوربین جلو آیفون XI نسبت به مدل‌های قبلی باشیم و اپل احتمالا از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی به جای لنز ۷ مگاپیکسلی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندرترکمن استان گلستان - فعلی در جلوی دستگاه استفاده خواهد کرد.

طراحی احتمالی

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندرترکمن استان گلستان

اوایل سال جاری میلادی، ۲ طرح احتمالی از آیفون‌ XI در سطح اینترنت منتشر شد. حال گزارش تازه مینگ-چی کو شامل توصیف جدیدی از شکل ظاهری آیفون‌های بعدی است. برای مثال، به منظور مخفی کردن لنز فوق عریض،‌ پشت دستگاه شامل پوششی خواهد - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندرترکمن استان گلستان - شد که از نمایش آن جلوگیری می‌کند. به احتمال زیاد‌، این پوشش برای دوربین جلوی دستگاه هم وجود دارد تا کاربران بیشتر بتوانند از حریم شخصی خود محافظت کنند.

بعضی از این ویژگی‌های جدید در آیفون XR 2 هم وجود خواهند داشت

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندرترکمن استان گلستان

در ادامه این گزارش آمده که در کنار آیفون‌های XI و XI Max باید منتظر مدل جدید آیفون XR - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندرترکمن استان گلستان - هم باشیم. مانند مدل قبلی،‌ آیفون XR 2 برخلاف گذشته از یک لنز دوم هم بهره خواهد برد. البته جزییات احتمالی این لنز هنوز مشخص نیست اما احتمال می‌رود اپل از یک - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندرترکمن استان گلستان - سنسور فوق عریض - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندرترکمن استان گلستان - در آیفون XR 2 استفاده کند. جدا از این موارد، دوربین جلوی این محصول - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندرترکمن استان گلستان - هم از لنز ۱۲ مگاپیکسلی جدید اپل بهره‌مند خواهد بود.

منتظر آیفون‌های XE و 8S هم باشید

بر اساس گزارش‌های جدید، ۳ مدل آیفونی که پیش از این به آن‌ها پرداختیم در کنار آیفون XE عرضه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندرترکمن استان گلستان - خواهند شد؛ مدلی که طراحی آن شباهت زیادی به - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندرترکمن استان گلستان - آیفون X داشته و شامل یک صفحه نمایش 4.8 اینچی می‌شود. بر اساس - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندرترکمن استان گلستان - شایعات، این مدل از چیپ A12 بیونیک استفاده خواهند کرد.

گزارش دیگری هم نشان می‌‌دهد که باید منتظر مدل جدیدی از آیفون 8 باشیم که می‌تواند با پسوند 8S شناخه شود. این گوشی احتمالا از چیپ جدید A13، نمایشگری ۴.۷ اینچی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد.

منتظر عرضه کدام - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندرترکمن استان گلستان - یک از آیفون‌های 2019 هستید؟ نام مدل را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone