🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سام در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سام در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  2. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  3. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  4. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  5. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28041.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

کالبد شکافی گلکسی فولد از آسیب‌‌پذیری نمایشگر کوچک آن خبر می‌دهد

فردی دست به کالبد شکافی گلکسی فولد زده تا بیشتر از گذشته با ویژگی‌های گوشی تاشو سامسونگ آشنا شویم. لولای این دستگاه شامل یک مکانیسم پیچیده بوده که متشکل از ۵ بخش است. هدف این ...

فردی دست به کالبد شکافی گلکسی فولد زده تا بیشتر از گذشته با ویژگی‌های گوشی تاشو سامسونگ آشنا شویم.

لولای این - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دستگاه شامل یک مکانیسم پیچیده بوده که متشکل از ۵ بخش است. هدف این لولا، - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر نقده استان آذربایجان غربی - باز کردن صفحه، نگه داشتن آن در حالت عادی و تا شدن صفحه است. همان‌طور که در تصاویر می‌توان دید، چرخ‌دنده‌های این مکانسیم یاد‌آور ساعت‌های مکانیکی هستند. در کل گفته می‌شود این لولا چندین بار در فرآینده توسعه از اول طراحی شده است.

فردی که گلکسی فولد را کالبد شکافی - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و تصاویر آن را در Webio منتشر کرده می‌گوید که اجزای این لولا به صورت بسیار دقیقی کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند؛ اتفاقی که فرآیند مونتاژ را به شدت پیچیده می‌کند. به همین دلیل، اگر اجزای ذکر شده دیگر هم‌تراز نباشند، امکان - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر نقده استان آذربایجان غربی - آسیب رساندن لولا به صفحه نمایش وجود دارد.

جدا از این موارد، به نظر می‌رسد جدا کردن صفحه نمایش - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بزرگتر کار بسیار آسانی - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر نقده استان آذربایجان غربی - است. البته این موضوع در مورد نمایشگر کوچک‌ خارجی صادق نیست و حداقل در این مورد، - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر نقده استان آذربایجان غربی - جداسازی باعث خراب شدن آن شده است.

استفاده از نمایشگر تاشو بزرگ باعث شده گلکسی فولد قابلیت اجرای ۳ اپلیکیشن به صورت همزمان را داشته و کاربر می‌تواند صفحه - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نمایش این گوشی در حالت تبلت را بین چند برنامه مختلف تقسیم کرده و سهم مشخصی از نمایشگر را به آن‌ها اختصاص دهد.

هر دو قسمت گلکسی فولد با یک جفت کابل فلت به یکدیگر متصل شده اند. جالب است بدانید که ۲ باتری دستگاه ظاهری متفاوت دارند. البته هنوز اطلاعاتی از ظرفیت آن‌ها در دسترس نیست. همچنین هنوز نمی‌دانیم که سامسونگ برای تولید این گوشی که ۱۹۸۰ دلار قیمت دارد، چقدر هزینه کرده است.

پیش از این هم نمونه‌های اولیه - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر نقده استان آذربایجان غربی - گوشی تاشو سامسونگ در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته بود. در همین راستا بسیاری از سایت‌ها گزارش داده بودند که نمایشگر این گوشی به راحتی صدمه پیدا کرده و خواهد شکست. - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر نقده استان آذربایجان غربی - موضوعی که سامسونگ را وادار به انتشار بیانیه‌ای کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone