تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  4. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24156.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

این ربات ماهی پرنده 26 متر پرواز می کند [تماشا کنید]

مهندسین انگلیسی رباتی ساخته اند که می تواند از درون آب بیرون پریده و تا مسافت 26 متری پرواز کند. این ربات «ماهی پرنده» نام گرفته و قرار است در فجایع زیست محیطی و مناطق ...

مهندسین انگلیسی رباتی ساخته اند که می تواند از درون آب بیرون پریده و تا مسافت - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - 26 متری پرواز کند. این ربات - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - «ماهی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - پرنده» نام گرفته و قرار است در فجایع زیست محیطی و مناطق سمی به یاری انسان بشتابد.

ربات ماهی پرنده توسط مهندسین کالج سلطنتی لندن (Imperial College London) ساخته - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - شده و نیروی محرکه‌اش آنقدر قدرتمند است که آن را از آب های متلاطم نیز به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - بیرون پرتاب می کند. سازندگان می گویند همین قابلیت باعث شده تا بتوان از این ربات برای نمونه برداری از آب مناطق سیل زده و همچنین مناطقی که دچار آلودگی نفتی شده اند - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - استفاده کرد. ببینید:

در این ربات پرنده که فقط 160 - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - گرم وزن دارد، یک محفظه احتراق کوچک تعبیه شده که در آن 0.2 گرم پودر کاربید - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - کلسیم وجود - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - دارد. با ترکیب شدن آب و این ماده، واکنش شیمیایی رخ داده و گاز استیلن مشتعل تولید می شود که همانند نیروی پیشران در موتور جت، ربات را به هوا پرتاب می کند.

ربات مذکور می تواند به دفعات مخزن آب خود - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - را پر کرده و چندین مرتبه مورد استفاده قرار گیرد که نسبت به ربات های برقی به صرفه تر خواهد بود.

«میرکو - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - کوواچ » (Mirko Kovac) مهندس ارشد پروژه در مورد نحوه کارکرد روبات پرنده می گوید:

«تغییر محیط از آب به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - هوا نیازمند نیروی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - قابل - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - توجهی است و دستیابی به چنین نیرویی در یک وسیله کوچک و سبک وزن بسیار مشکل بود. به همین دلیل برای کم کردن وزن ربات از مواد شیمیایی واکنش پذیر در آب استفاده کردیم.»

ربات ماهی پرنده در محیط آزمایشگاه، دریاچه و استخر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - موج دار آزمایشات مختلفی را با - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - موفقیت پشت سر گذاشته است. با انجام این آزمایشات، توسعه آن وارد فاز بعدی می - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - شود. توسعه دهندگان می - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - خواهند ربات آنها پس از تکمیل ساخت، در مواقع اورژانسی به یاری نیروهای امدادی شتافته و از آب مناطق سمی و صعب‌العبور نمونه برداری کند.

تیم سازنده ربات پرنده در همکاری با یک موسسه تحقیقاتی در سوییس، به دنبال انجام آزمایشات بیشتر در محیط های مختلف هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هارا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
من شنیدم که شعبه تعمیرچی در سوادکوه مشغول به تعمیر یخچال گران قیمت جی پلاس GSS-L7515 بوده و هنوزم مشتریان خیلی راضی نیستند. بنظرم کمی عجله و عدم توسعه مهارت در این حوزه باعث شده تا مشتریان شانس خوبی برای به دست آوردن خدمات با کیفیت نداشته باشند، باید بهترین تلاش را برای ارائه خدمات به موقع و درست انجام دهند. اگر شرکت تعمیرچی در سوادکوه می‌خواهد برای مشتریانش موفق باشد، لازم است تا به وظایف خود احترام بگذارد و بیشترین هنر و توانایی ممکن را برای تعمیر یخچال جی پلاس GSS-L7515 در شهر سوادکوه منطقه بورخانی به کار بگیرد



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone