🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40505.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

چگونه در ویندوزهای ۷، ۸ و ۱۰ از سیستم نسخه پشتیبان تهیه کنیم؟

بر خلاف عقیده بسیاری از کاربران، ابزار پشتیبان گیر ویندوز بسیار کارآمد است. خصوصا اگر نحوه کار کردن با آن را بدانید، دیگر نیازی به نصب نرم افزارهای شخص ثالث پیدا نمی کنید. اغلب نرم ...

بر خلاف عقیده بسیاری از کاربران، ابزار پشتیبان گیر ویندوز بسیار کارآمد است. خصوصا اگر نحوه کار - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کردن با - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - آن را بدانید، دیگر نیازی به نصب نرم افزارهای شخص ثالث پیدا نمی کنید.

اغلب نرم افزارهای پشتیبان گیر مانند CrashPlan عملکرد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نسبتا ضعیفی دارند و تنها برای تهیه نسخه پشتیان، فایل های کاربر را از جایی به جای دیگر منتقل می کنند. در این صورت اگر هارد درایو به طور - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کامل از بین برود، - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بازگردانی اطلاعات به امری محال تبدیل می شود.

با این حال، روش کار ابزار پشتیبان گیر ویندوز اصلا به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - این شکل نیست. این پلتفرم به طور کامل از هارد درایو سیستم، یک فایل پشتیبان تهیه می کند که می توان آن را در هر جایی ذخیره کرد.

به همین ترتیب اگر برای هارد درایو مشکلی پیش بیاید، کاربر می تواند با چند کلیک ساده تمام اطلاعات خود - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - را بازیابی کند و آن ها را به حافظه ای تازه انتقال دهد. با این حال تنها - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مشکل این پلتفرم، آن است که نمی توان نسخه پشتیبان را به سیستم دیگری انتقال داد و به بازیابی اطلاعات پرداخت.

دلیل این موضوع هم این است که ابزار پشتیبان گیر ویندوز از تمام اطلاعات سیستم و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نرم افزارهای نصب شده روی آن نسخه پشتیبان تهیه می کند. اما در اصل ویندوز شما روی سخت افزار خاصی قرار دارد که اطلاعاتی منحصر به فرد را در خود جای داده.

از این رو، نسخه پشتیبان تهیه شده نیز حاوی این اطلاعات است و نمی توان از آن روی یک کامپیوتر دیگر استفاده کرد. به نوعی، این مسئله شبیه به آن می ماند که هارد درایو یک سیستم را جدا کنید و توقع داشته باشید که روی یک کامپیوتر دیگر نیز کار کند.

با این حال به جز این مورد، دلیلی وجود ندارد که بخواهید ابزار پشتیبان گیر ویندوز را کنار بگذارید و به سراغ نرم افزارهای دیگر بروید. البته اگر هزینه ها برایتان چندان اهمیتی ندارد، می توانید از نسخه های غیر رایگان نرم افزاری هایی مانند Macrium Reflect و Acronis True - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - Image کمک بگیرید و به ویژگی های بیشتری دست پیدا کنید.

اما اگر قدرت هزینه کردن برای یک نرم افزار پشتیبان گیر را ندارید، بیش از حد خودتان را اذیت نکنید. ابزار پشتیبان گیر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ویندوز با اینکه چندان پر زرق و برق نیست، اما می تواند از پس وظیفه خود برآید و نتیجه ای یکسان برای تان داشته باشد. با این حال سوال پیش می آید که چطور از این پلتفرم استفاده کنیم؟

قدم اول: وارد بخش پشتیبان گیری ویندوز شوید

پیش از هر چیزی باید به این موضوع اشاره کرد که پیدا کردن بخش - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پشتیبان گیری روی نسخه های مختلف ویندوز متفاوت است. پس به همین منظور ابتدا نحوه پیدا کردن این بخش را روی ویندوزهای ۱۰، ۸ و ۷ توضیح می دهیم.

پیدا کردن بخش پشتیبان گیری در ویندوز ۱۰

در ویندوز ۱۰، ابتدا وارد کنترل پنل شوید و در نوار جستجو عبارت «Backup» را تایپ کنید. سپس گزینه ای - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به نام «(Backup and - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - Restore (Windows - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - 7» در بخش نتایج ظاهر می شود. روی آن کلیک کنید و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - وارد شوید.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

حال در پنجره باز شده، از بخش کناری روی «Create a system image» کلیک کنید.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

پیدا کردن بخش پشتیبان گیری در ویندوز  ۸

در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ویندوز ۸ نیز پس از کلیک روی استارت، عبارت «File History» را جستجو کنید و وارد اولین نتیجه به نمایش درآمده شوید.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

حال در پنجره File History، همانند عکس زیر روی گزینه «System Image Backup» کلیک کنید و وارد آن شوید.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

پیدا - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کردن بخش پشتیبان گیری در ویندوز  ۷

در ویندوز ۷ ابتدا روی کلید استارت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کلیک کنید. حال پس از باز شدن - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پنجره استارت، از طریق منو «Getting Started» به دنبال «Back up your files» - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بگردید و وارد آن شوید.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

حال در پنجره ایجاد شده، گزینه «Create a system image» را از بخش کناری پیدا و روی آن کلیک کنید.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

قدم دوم: تهیه نسخه پشتیبان از سیستم

بالاخره پس از باز کردن ابزار پشتیبان گیر ویندوز، نوبت به استفاده - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از آن می رسد. به محض باز شدن پنجره این بخش، ابزار مورد بحث مشغول بررسی درایوهای خارجی متصل به سیستم می شود.

پس از آن به شما این اجازه داده می شود که محل ذخیره نسخه پشتیبان را مشخص کنید. به همین منظور سه گزینه هارد اکسترنال، دی وی دی یا - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شبکه در اختیارتان قرار می گیرد که می توانید از بین شان، یکی را بسته به نیاز - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - خود انتخاب کنید.

حال پس از انتخاب محل ذخیره، روی کلید - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - «Next» کلیک کنید تا مراحل یک قدم به جلو بروند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

به طور پیش فرض، ابزار پشتیبان گیر ویندوز فقط از درایو سیستم بکاپ تهیه می کند. با این حال، می - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - توان این رویه را تغییر داد و از درایوهای دیگر نیز نسخه پشتیبان تهیه کرد. البته باید به این مسئله نیز توجه کنید که با این کار حجم فایل نهایی بیشتر خواهد شد. بنابر این، بهتر است از هر درایو نسخه پشتیبان جداگانه گرفت تا در صورت نیاز بتوان فایل ها را بازیابی کرد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

حال پس از انتخاب درایوها، صفحه ای در مقابل تان ظاهر می شود که نشان دهنده درایوهای منتخب شماست. علاوه بر این، در این بخش حجم نهایی نسخه پشتیبان نیز مشخص می شود.

البته اگر حجم نهایی نسخه پشتیبان برای تان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - معقول نیست، می توانید به عقب بازگردید و از تعداد هارد درایوهای انتخاب شده کم کنید. در نهایت روی کلید «Start Backup» کلیک کنید تا مرحله پشتیبان گیری آغاز شود.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

با شروع پشتیبان گیری، نوار پیشرفت مراحل روی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - صفحه ظاهر می شود. در اینجا باید منتظر بمانید و بگذارید - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تا سیستم کارش را به درستی به پایان برساند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

تا پایان مراحل، مدتی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - طول می کشد. به عنوان مثال، برای پشتیبان گیری از ۳۱۹ گیگابایت، باید چیزی در حدود دو ساعت و نیم صبر کنید. البته سرعت هارد اکسترنالی هم که به سیستم متصل کرده اید نیز در سرعت پیشرفت کار تاثیر گذار است.

قدم سوم: یک دیسک بازیابی سیستم بسازید

پس از به پایان رسیدن مراحل - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پشتیبان گیری، ویندوز یک گزینه تازه پیش پای تان قرار می دهد و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از شما می خواهد که یک دیسک بازیابی سیستم بسازید. این دیسک زمانی به درد می خورد که بخواهید هارد سیستم خود را عوض کنید - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و اطلاعات را از طریق نسخه پشتیبان بازگردانید. به همین منظور، به شدت پیشنهاد می کنیم که در انتهای مراحل پشتیبان گیری، حتما یک - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دیسک بازیابی سیستم نیز بسازید.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

در این صورت، روی گزینه «Yes»‌ کلیک کنید تا روند ساخت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دیسک آغاز شود. سپس از پنجره باز شده، درایوی که می خواهید از طریق آن به ساخت دیسک بپردازید - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - را - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - انتخاب و در نهایت روی گزینه «Create Disc» کلیک کنید.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

حال برای بازیابی نسخه پشتیبان، کافیست پی سی خود را از طریق دیسک بازیابی سیستم آماده به کار کنید. در این صورت، چند ابزار مختلف ریکاوری در اختیارتان قرار می گیرد که «System Image - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - Recovery» نیز یکی از آنهاست.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

البته باز هم در پایان، باید به این اشاره کرد که تهیه نسخه پشتیبان به کمک ابزار ویندوز، زمان زیادی می طلبد. پس بهتر است زمانی که با کامپیوتر خود کار خاصی ندارید از سیستم نسخه پشتیبان تهیه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone