🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39225.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اینستاگرام در حال تست قابلیتی برای ارسال مستقیم کامنت در صفحه اصلی است

حدود یک ماه پیش برای کاربران iOS اینستاگرام، قابلیت ارسال مستقیم کامنت ها در صفحه اصلی (فیدها) فراهم شد و حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده دارندگان دیوایس های اندرویدی نیز به زودی ...

حدود یک ماه پیش برای کاربران iOS اینستاگرام، قابلیت ارسال - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مستقیم کامنت ها در صفحه اصلی (فیدها) فراهم شد و حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده دارندگان دیوایس های اندرویدی نیز به زودی به این ویژگی مجهز می شوند. ظاهرا چند - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - روز پیش و از طریق یک آپدیت درون سروری، این ویژگی برای بعضی کاربران اندرویدی منتشر شده است.

بنابراین اگر پیشتر مجبور بودید برای نظر دادن روی پست های بقیه ابتدا روی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آیکون کامنت کلیک کنید و سپس - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دیدگاه تان را بنویسید، اکنون کافیست نظر خود را در جعبه جدیدی که پایین پست ها و با عنوان «Add a comment» ظاهر شده است (تصویر زیر) نوشته و به صورت مستقیم کامنت را ارسال کنید.

جدا از قابلیت ارسال مستقیم کامنت در فید، اینستاگرام در حال تست ویژگی های گوناگون بیشتری هم هست - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - که در این مطلب می - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - توانید آن ها را بخوانید. با توجه به تحقیقات بازاریابی دیجیتال «eMarketer» تا سال 2021 کاربران اینستاگرام 30 درصد از کل کاربران شبکه های اجتماعی را تشکیل می دهد.

در حال حاضر این اپلیکیشن بیش از 250 - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - میلیون کاربر روزانه دارد. بد نیست بدانید همچنان مشخص نیست که قابلیت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - «ارسال مستقیم کامنت ها در صفحه اصلی» چه زمانی به انتشار جهانی روی دیوایس های اندرویدی می رسد و باید منتظر اطلاعات بیشتر بمانیم.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone