🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  2. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  3. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42759.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

چرا برخی شرکت ها پورت micro USB را از محصولات خود حذف نمی کنند؟

وقتی اپل تصمیم گرفت که همه پورت ها از جمله پورت تامین شارژ را از روی بدنه مک بوک جدیدش حذف نماید و تنها یک درگاه USB Type-C را روی آن نگه دارد، جنجالی در ...

وقتی اپل تصمیم گرفت که همه پورت ها از جمله پورت تامین شارژ را از روی بدنه مک بوک جدیدش حذف نماید و تنها یک درگاه USB Type-C را روی آن نگه دارد، جنجالی در فضای مجازی به پا شد و خبرگزاری های مختلف از نادرست بودن تصمیم این شرکت سخن به میان آوردند.

اپل اما معتقد بود که USB Type-C همان آینده است. البته اغلب شرکت ها - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نیز با آن موافق بودند اما باور داشتند که هنوز برای عملیاتی کردن این ایده کمی زود است.

حالا - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بر بسیاری روشن گشته که تصمیم «بد» و «جنون آمیز» کمپانی کالیفرنیایی تا حدود زیادی درست بوده و USB - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - Type-C همان آینده - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - است. در واقع آینده ای که تیم کوک و مهندسان اپل پیش بینی کرده بودند روز به روز بیشتر - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به زمان حال نزدیک می شود.

در چند ماه گذشته شاهد استفاده از - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - این درگاه روی محصولات مختلفی بوده ایم که از گلکسی اس - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ۸ سامسونگ تا نینتندو سوییچ را شامل می گردد و هرچه می گذرد بی فایده بودن پورت مایکرو یو اس بی بیشتر از هر زمان دیگری بر ما روشن می گردد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

امروز روشن است - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - که در یک نقطه عطف تازه قرار داریم و حالا می توانیم بگوییم که دوران پورت های مایکرو یو اس بی دیگر به سر آمده است. علت هم در واقع به برتری بدون قید و شرط USB Type-C، سرعت بالای انتقال داده آن، امکان شارژ سریع تر، سازگارپذیری گسترده و - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - طراحی متقارن - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و راحت آن برای استفاده باز می گردد.

با در نظر داشتن آنچه گفته شد این سوال مطرح می گردد که چرا با وجود تمامی این مزایا هنوز هم برخی شرکت ها در - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - برابر این تغییر مقاوت می کنند و ما - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - را به استفاده از روش های قدیمی برای شارژ و انتقال دیتا - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - توسط دستگاه هایمان تشویق می نمایند؟ - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - این سوال خصوصا زمانی در ذهنمان پررنگ تر می شود که در نظر داشته باشیم یک موبایل جدید دست کم برای مدت دو سال از سوی کاربران مورد استفاده قرار می گیرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

در ادامه این مطلب قصد داریم سه دلیل عمده برای - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مقاومت شرکت ها در برابر این تغییر را با یکدیگر برشماریم:

دلیل اول: آشنایی

آن دسته از کاربرانی که متوجه برترین های USB Type-C - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نسبت به مایکرو یو اس بی شده اند و باور دارند که باید هرچه سریع تر این تکنولوژی در دستگاه های مختلف فراگیر شود غالبا از علاقمندان به تکنولوژی هستند که زودتر از دیگران به استفاده از جدیدترین فناوری ها روی می آورند و عموم کاربران در برهه کنونی دستگاه های مجهز به این درگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - را در اختیار ندارند و اطلاعات شان در رابطه با آن کافی و ناچیز است.

از طرفی، اغلب مردم موبایل های خود را هر سال به - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - روز رسانی نمی کنند و وقتی هم تصمیم به این کار می گیرند هرآنچه دارند را صرف خرید جدیدترین محصولات نمی کنند. در مقابل اما آنها پول خود را صرف خرید کالاهای دیگری نظیر لباس می کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

بنابراین خوره های تکنولوژی باور دارند که USB Type-C بسیار فراگیر شده حال آنکه در واقعیت - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اغلب مردم اطلاع چندانی در رابطه با آن ندارند. آنها در عوض ترجیح می دهند از پورتی استفاده کنند که با آن آشناتر هستند و شارژرهایشان نیز آن را پشتیبانی می کنند. - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بنابراین وقتی که شرکت های تولید کننده موبایلی میان رده می سازند ترجیح شان این است که پورت یاد شده را برای - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دستگاه در نظر بگیرند.

دلیل دوم: سازگاری

دلیل دیگری که هم اکنون برخی شرکت های سازنده از کاربرد این درگاه روی محصولات شان خودداری می کنند آن است که تصور می کنند دنیا هنوز آمادگی لازم را برای این منظور ندارد. نکته مهم  اینکه بخش کثیری از لوازم جانبی و گجت هایی که شما به کامپیوتر خانگی تان متصل می کنید احتمالا از USB استاندارد پشتیبانی می کنند و - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اگر قرار باشد از USB Type-C  پشتیبانی نمایند احتمالا مجبور می شوید با آداپتور آنها را به کامپیوتر خود متصل نمایید که این - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مساله اندکی دردسرآفرین خواهد شد.

همین مساله کافیست که بسیاری ترجیح دهند دستگاه های مورد استفاده شان از تکنولوژی های قدیمی تر پشتیبانی کنند. از آن طرح شرکت هایی هم که اقدام - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به حذف این پورت ها از محصولات خود کرده اند آداپتوری را درون بسته - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بندی شان قرار میدهند - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تا این گروه از کاربران را راضی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نگه - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دارند. سرفس ۴ مایکروسافت همانطور - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - که می دانید فاقد USB Type-C بود زیرا آنها از کاربران خود سوال کردند و متوجه شدند که خواهان حذف این درگاه هستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

دلیل سوم: طرح ها و برنامه هایی که نمی دانیم

به غیر از آنچه گفتیم، تولید کنندگان هم دلایل خود را دارند. برای مثال سامسونگ به این خاطر گلکسی اس ۷ را همراه با این پورت عرضه نکرد که هدست پیشتر معرفی شده اش یعنی Gear VR فاقد  - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - USB Type-C بود و در آن صورت سازگاری لازم میان - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آن ها فراهم نمی شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

نکته دیگر آنکه شرکت ها یکشبه روی مشخصات و امکانات موبایل ها تصمیم گیری نمی کنند و عموما آن خصوصیات بخشی از یک برنامه بلند مدت تر هستند و تصمیم گیری ها از قبل گرفته شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone