تعمیرات یخچال هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13056.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

احتمال اضافه شدن گیم مود به کروم او اس؛ کروم‌بوک گیمینگ در راه است؟

کروم او اس در ابتدا بیشتر با هدف ارائه در لپتاپ‌های کم مصرف و اقتصادی مطرح شد اما حالا با پیشرفت‌های که شامل حالش شده برای کاربردهای دانش‌آموزی و سازمانی، به رقیبی برای مایکروسافت و ...

کروم او اس در ابتدا بیشتر با هدف ارائه در لپتاپ‌های کم مصرف و اقتصادی مطرح شد اما حالا با پیشرفت‌های که شامل حالش شده برای کاربردهای - تعمیرات یخچال هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان - دانش‌آموزی و سازمانی، به رقیبی برای مایکروسافت و اپل بدل شده است. این پلتفرم در حال تبدیل شدن به ابزاری است که توانایی اجرای تمامی اپلیکیشن‌ها به صورت مستقیم یا غیر مستقیم (مثلا تحت وب) را دارد اما حالا بر اساس کدهای کشف شده در کروم او اس احتمالا به زودی یک قابلیت مهم به آن اضافه می‌شود: گیم مود.

کروم‌بوک‌ها همین حالا هم امکان اجرای بازی‌ها را دارند و می‌توانید اپلیکیشن‌‌های اندرویدی یا بازی‌های لینوکس را - تعمیرات یخچال هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان - روی آن اجرا کنید. گوگل همچنین پشتیبانی از استریم بازی استیدیا را برای کروم‌بوک‌ها در نظر گرفته - تعمیرات یخچال هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان - تا اجرای بازی‌های AAA ویژه PC هم روی مدل‌های ضعیف‌تر کروم - تعمیرات یخچال هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان - بوک ممکن شود. با این حال هنوز هم - تعمیرات یخچال هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان - بسیاری از بازی‌های پیشرفته را نمی‌توانید به طور مستقیم روی کروم‌بوک‌ها اجرا کنید اما قابلیت گیم مود خبر از احتمال اجرای بازی‌های استیم روی کروم‌بوک‌ها می‌دهد.

بر اساس یک گزارش جدید حالت گیم یا به عبارتی «Game Mode» در - تعمیرات یخچال هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان - مواقعی فعال - تعمیرات یخچال هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان - می‌شود که یک پنجره «Borealis» به طور تمام صفحه اجرا شود. با خارج شدن از این پنجره هم گیم مود به طور - تعمیرات یخچال هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان - خودکار غیر فعال می‌شود. البته ظاهرا این قابلیت هنوز پیاده‌سازی نشده و در زمان فعال یا غیر فعال شدن گیم مد،‌ تنها پیام خطا - تعمیرات یخچال هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان - ثبت - تعمیرات یخچال هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان - می‌شود.

تعمیرات یخچال هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان

«Borealis» اشاره به یک کانتینر استیم دارد که از سال گذشته میلادی گوگل و Valve (توسعه دهنده سرویس گیم استیم) در حال کار روی آن هستند. انتظار می‌رود Borealis یک کانتینر مبتنی بر اوبونتو باشد که به طور ویژه برای اجرای بازی‌های استیم روی کروم او اس بهینه شده - تعمیرات یخچال هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان - است.

برخی معتقدند که شاید با فعال شدن حالت گیم، اشاره‌گر ماوس غیر فعال می‌شود و اولویت استفاده از منابع سخت‌افزاری - تعمیرات یخچال هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان - سیستم به بازی اختصاص می‌یابد. احتمالا قابلیت‌های دیگری نظیر اسکرین رکورد و - تعمیرات یخچال هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان - پیام رسانی هم حین فعال کردن گیم مود در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

بر خلاف استریم کردن بازی‌ها که نیاز به سخت - تعمیرات یخچال هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان - افزار قوی ندارد، اجرای بازی‌های استیم به سخت‌افزاری قوی‌تر از بیشتر کروم‌بوک‌های این روزهای بازار نیاز دارد. انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد عرضه کروم‌بوک‌هایی با پردازنده‌های قدرتمندتر تایگر - تعمیرات یخچال هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان - لیک اینتل (مجهر به پردازشگر گرافیکی Xe) و نیز پردازنده‌های رایزن AMD (مجهز به پردازشگر گرافیکی رادئون) باشیم. در صورتی که گوگل قابلیت گیم مود - تعمیرات یخچال هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان - را روی کروم بوک‌ها ارائه کند مدل‌های قدرتمندتر کروم‌بوک‌ها هم بیش از پیش - تعمیرات یخچال هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان - در بین کاربران محبوب خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آیخان نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
حالتون خوبه؟ سایت ***** یخچال هایر HED-19TBR شما را با بهترین قیمت و بالاترین گارانتی مرند زنجان زنجان تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر ژیار نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
وقت بخیر مرند زنجان تعمیر دارید
پاسخ: بله در شهر مرند زنجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone