تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  2. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  3. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13234.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات دوربین گلکسی A22 پیش از موعد رونمایی مشخص شد

مشخصات دوربین گوشی هوشمند گلکسی A22 جانشین موبایل پرطرفدار گلکسی A21  پیش از فرارسیدن موعد رونمایی به اشتراک گذاشته شد. گلکسی A22 قرار است در دو نسخه 4G و 5G به بازار عرضه شود که ...

مشخصات دوربین گوشی هوشمند گلکسی A22 جانشین موبایل پرطرفدار گلکسی A21  پیش از فرارسیدن موعد رونمایی به اشتراک گذاشته شد. گلکسی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان - A22 قرار است در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان - دو نسخه 4G و 5G به بازار عرضه شود که نسخه 5G آن احتمالا ارزان قیمت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان - ترین موبایل 5G - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان - سامسونگ در سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

سال گذشته میلادی سامسونگ نام چند گوشی هوشمند از سری گلکسی A را ثبت کرد که نام گلکسی A22 - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان - اقتصادی نیز در بین آنها دیده می‌شد. تاکنون خبرهای غیر رسمی مختلفی در مورد مشخصات این موبایل به اشتراک گذاشته شده است و اکنون مشخصات دوربین آن پیش از فرارسیدن موعد رونمایی احتمالی در خرداد ماه سال - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان - آینده نیز منتشر شده است.

براساس گزارش منتشر شده از سوی وب سایت «TheElec» انتظار می رود گلکسی A22 با بهره مندی از چهار دوربین در پنل پشتی دستگاه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی،‌ دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیسلی و در نهایت حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان - دسترس کاربران قرار گیرد. مشخصات دوربین موبایل جدید دقیقا مشابه گلکسی A21s است. به علاوه در گزارش اخیر آمده است که - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان - گلکسی A22 نیز همانند گلکسی A21 مجهز به دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان

«سامسونگ - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان - الکترومکانیکس» علاوه بر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان - تامین حسگر دوربین گلکسی A52 و گلکسی A72، مسئولیت تامین حسگر دوربین پنل پشتی گلکسی A22 را نیز برعهده خواهد  داشت. این در حالی است که حسگر دوربین سلفی گلکسی A22 از طریق Coasia تامین می شود.

گلکسی A22 احتمالا در دو نسخه 4G و 5G در بازار هند و برخی دیگر از بازارهای نوظهور عرضه و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. به نظر می رسد نسخه 5G این موبایل با بهره مندی از چیپست دایمنسیتی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ملایر استان همدان - ۷۰۰ مدیاتک در رنگ های طوسی، سبز روشن، بنفش و سفید با قیمت حدود ۲۷۹ یورو به بازار عرضه شود.

داده های آماری Omdia نشان می دهد که سال گذشته میلادی سامسونگ در مجموع ۱۹.۴ میلیون دستگاه گلکسی A21 به بازار عرضه کرد و توانست رتبه پنجم بیشترین آمار عرضه را در بین موبایل های ۲۰۲۰ از آن خود کند. حال باید دید گلکسی A22 نیز می تواند به فروش خوبی دست پیدا کند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone