🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  2. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  3. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  5. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43437.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

مدیرعامل کوالکام از احتمال مصالحه مستقیم با اپل سخن می گوید

پس از شش ماه دعوای قانونی و مشاجرات لفظی بین دو غول دنیای تکنولوژی موبایل یعنی اپل و کوالکام، به نظر می رسد مدیر شرکت سازنده چیپست به دنبال مصالحه است. «استیو مالنکوف» مدیرعامل کوالکام ...

پس از شش ماه دعوای قانونی و مشاجرات لفظی بین دو غول دنیای تکنولوژی موبایل یعنی اپل و - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کوالکام، به نظر می رسد مدیر شرکت سازنده چیپست - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به دنبال مصالحه است.

«استیو مالنکوف» مدیرعامل کوالکام در صحبت های اخیرش، اختلاف با اپل بر سر میلیاردها دلار حق امتیاز چیپست های موبایل را با مشکلات اولیه این شرکت در سال های گذشته با دیگران مقایسه می کند که اکثراً با توافق خارج از دادگاه حل و فصل شده اند.

مالنکوف در کنفرانس Brainstorm Tech در شهر اسپن واقع در ایالت کلرادو اظهار داشت:

وضعیت ما داستان جدیدی نیست. این مشکلات معمولاً خارج از دادگاه حل می شود و هیچ دلیل وجود ندارد که باور کنیم این بار چنین راه حلی ممکن نباشد.

البته مدیرعامل کوالکام هیچ توضیح خاصی در مورد مصالحه بین دو شرکت ارائه نکرد و به صراحت - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - گفت در این مورد از او - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - سؤالی پرسیده نشود.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

گفتنیست اختلاف بین این دو کمپانی زمانی آغاز شد که اپل در نیمی از آیفون های سال گذشته به جای چیپ های مودم کوالکام، از - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - چیپ های ساخت اینتل استفاده کرد. پس - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از آن اپل - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دادخواستی را در ایالات متحده و چین علیه کوالکام به دادگاه ارائه نمود و نهایتاً از ماه آوریل، پرداخت حق امتیاز به کوالکام را متوقف ساخت.

طبق ادعای اهالی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کوپرتینو، اپل مجبور شده برای آیفون های فاقد چیپست های کوالکام هم به این کمپانی حق امتیاز پرداخت کند و به همین دلیل، کوالکام را به سوء استفاده از جایگاه برترش در حوزه موبایل متهم کرده است. طبیعیست که کوالکام نیز تمام - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - این ادعاها - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - و اتهامات را رد کرده و - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - می گوید مبالغ دریافتی اش بر اساس عرف بازار و قوانین موجود تعیین شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone