🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36548.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

از کودکی تا پیری بزرگان صنعت تکنولوژی [تماشا کنید]

اینکه یک نفر جلوی چشمان شما روند کودکی تا بزرگسالی و پیری را طی چند ثانیه‌ سپری کند، به خودی خود جالب به نظر می‌رسد. چه رسد به آنکه این افراد بزرگان صنعت تکنولوژی به ...

اینکه یک نفر جلوی چشمان شما روند کودکی تا بزرگسالی و پیری را طی چند ثانیه‌ سپری کند، به خودی خود جالب به نظر می‌رسد. چه رسد به آنکه این افراد بزرگان صنعت تکنولوژی به حساب بیایند و نوآوری‌هایشان زندگی میلیارد‌ها نفر را دستخوش تغییر کرده باشد.

به تازگی یک تیم طراح در کمپانی Empire Flippers که در زمینه‌ی خرید و فروش وبسایت‌های مختلف فعالیت می‌کند موفق شده چند گیف از عکس‌های بزرگان صنعت تکنولوژی تهیه کند و در آنها تغییر - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شکل‌شان از کودکی تا پیر شدن را نشان دهد.

ایلان ماسک، مارک زاکربرگ، بیل گیتس، جف بزوس و استیو جابز، ۵ نفری هستند که روند بالا رفتن سن و تغییر چهره‌شان به نمایش گذاشته شده است.

این کمپانی بسیار زیرکانه توانسته با تهیه این گیف‌ها، توجه مخاطبان را به خود جلب کند چرا که نتیجه این فعالیت بسیار جالب، خیره کننده و قدری عجیب و غریب شده است.

مارک زاکربرگ

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

بنیان‌گذار شبکه‌ی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اجتماعی فیسبوک که در - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - واقع جواترین فرد این لیست به شمار می‌رود، از کودکی هم - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کمی جدی بوده اما به مرور زمان بر جدیتش افزوده شده و در پایان لبخندش، لرزه بر اندام هر مشاهده ‌کننده‌ای می‌اندازد.

 جف بزوس

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

مشاهده‌ی مدیر عامل آمازون می‌تواند در افراد کم مو احساس مطلوبی ایجاد کند چرا که او هرچه به - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سنش افزوده شده و موهای سرش کم شده، شدت لبخندش افزایش یافته و خوشحال تر می‌شود.

بیل گیتس

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

مدیر عامل مایکروسافت از جوانی به تیپ‌های عجیب و هنری علاقه داشته است. موی بلند و عینک‌های بزرگ شاید گواه این مسئله باشد.

ایلان ماسک

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

مدیر عامل تسلا و اسپیس اکس تغییر خاصی نکرده و انگار از کودکی تا به - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - حال فقط قد کشیده و بزرگ شده است.

استیو جابز

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

مدیر عامل فوت شده‌ی اپل، در میان بزرگان تکنولوژی، بیشتر از همه تغییر کرده و قیافه‌اش دستخوش تحولات بسیاری شده اما از یک زمان به بعد پیراهن یقه اسکی مشکی معروفش را از - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تن در نیاورده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone