🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  2. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  3. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  4. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  5. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19789.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

هکرهای اجاره‌ای با افزونه مخرب 3Ds Max شرکت‌ها را هدف قرار داده‌اند

شرکت امنیتی بیت‌دیفندر از شناسایی گروه هک جدیدی خبر داد که با استفاده از افزونه‌های مخرب برنامه 3Ds Max در حال هدف قرار دادن شرکت‌های مختلف از سراسر دنیاست. ۲۰ مرداد ماه امسال شرکت اتودسک از ...

شرکت امنیتی بیت‌دیفندر از شناسایی گروه هک جدیدی خبر داد که با استفاده - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کردکوی استان گلستان - از افزونه‌های مخرب برنامه 3Ds Max در حال هدف قرار دادن شرکت‌های مختلف از سراسر دنیاست.

۲۰ مرداد ماه امسال شرکت اتودسک از انتشار افزونه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کردکوی استان گلستان - مخربی به نام PhysXPluginMfx خبر داد که از ابزار MAXScript نرم افزار 3Ds - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کردکوی استان گلستان - Max سواستفاده - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کردکوی استان گلستان - می‌کند. به گفته اتودسک این افزونه مخرب در صورت اجرا شدن از داخل 3Ds Max می‌تواند کارهای مخربی همچون به هم ریختن تنظیمات برنامه، اجرای کد مخرب و آلوده کردن دیگر - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کردکوی استان گلستان - فایل‌ها را در - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کردکوی استان گلستان - نسخه ویندوز انجام دهد.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کردکوی استان گلستان

شرکت بیت‌دیفندر پس از بررسی دقیق‌تر PhysXPluginMfx می‌گوید هدف اصلی این افزونه ایجاد درب پشتی در سیستم و فراهم کردن زمینه برای سرقت فایل‌ها و اسناد - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کردکوی استان گلستان - مهم است. به گفته بیت‌دیفندر دستکم یک شرکت معماری بین المللی که روی پروژه‌های چند میلیارد دلاری در چهار قاره مختلف فعالیت می‌کند، قربانی این افزونه شده است. علاوه بر این احتمالاً چندین شرکت در کره جنوبی، ایالات متحده، ژاپن و آفریقای جنوبی نیز قربانی این افزونه شده‌اند.

جزئیات عملیات این گروه هک جدید و اقدامات خرابکارانه آن در حال حاضر در - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کردکوی استان گلستان - هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما محققان امنیتی بیت‌دیفندر می‌گویند این گروه احتمالاً از نوع - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کردکوی استان گلستان - هکرهای اجاره‌ای هستند که در ازای دریافت پول به شرکت‌های مختلف - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کردکوی استان گلستان - حمله کرده و فایل‌ها و اسناد مهم آنها را به منظور ضربه زدن به اقتصاد کشورها سرقت می‌کند.

اگر پیش بینی بیت‌دیفندر درست باشد، این گروه هک سومین گروه هک اجاره‌ای جدیدی است که سال جاری میلادی کشف می‌شود. پیشتر گروه Dark Basin که سیاستمداران، سرمایه گذاران و شرکت‌های غیرانتفاعی را قرار می‌داد و همچنین - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کردکوی استان گلستان - گروه DeathStalker (با نام قبلی Deceptikons) که شرکت‌های حقوقی در اروپا را هدف قرار می‌دهد، شناسایی شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone