تعمیرات یخچال نیکسان در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20407.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل نسل جدید آیپد مینی را عرضه می‌کند، اما نه به این زودی

«مینگ چی-کو»، از تحلیلگران معتمد دنیای فناوری که احتمال حذف شارژر و ایرپاد از جعبه مدل‌های آیفون ۱۲ را پیش بینی کرده است، از عرضه دو آیپد جدید همراه با شارژر ۲۰ واتی جدید خبر ...

«مینگ چی-کو»، از تحلیلگران معتمد دنیای فناوری که احتمال حذف شارژر و - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر امیرکلا استان مازندران - ایرپاد از جعبه - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر امیرکلا استان مازندران - مدل‌های آیفون ۱۲ را پیش بینی کرده است، از عرضه دو آیپد جدید همراه با شارژر ۲۰ واتی جدید خبر داد.

«کو» اواخر اردیبهشت ماه امسال پیش بینی کرد که یک آیپد ۱۰.۸ اینچی جدید در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه خواهد شد. وی همچنین گفت که سال ۲۰۲۱ احتمالا یک آیپد مینی جدید نیز با نمایشگر ۸.۵ یا ۹ اینچی از راه خواهد رسید. آخرین مدل آیپد مینی اواخر اسفند ماه سال ۹۷ با نمایشگر ۷.۹ اینچی معرفی شد.

حال این تحلیلگر در یادداشتی جدید به سرمایه گذاران که - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر امیرکلا استان مازندران - توسط سایت AppleInsider رویت شده، گفته‌های قبلی خود را تأیید کرد - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر امیرکلا استان مازندران - و به زمانبندی و سایز نمایشگر آیپدهای جدید اشاره نمود. به گفته او آیپد مینی جدید که سال آینده روانه بازار می‌شود، نمایشگر ۸.۵ اینچی خواهد داشت.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر امیرکلا استان مازندران

«کو» همچنین در مورد احتمال حذف لوازم جانبی از جعبه محصولات مهم اپل نیز صحبت‌هایی کرد. به گفته او اپل - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر امیرکلا استان مازندران - یک آداپتور ۲۰ واتی جدید را درون - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر امیرکلا استان مازندران - جعبه آیپدهای جدید قرار خواهد داد و تولید انبوه این آداپتور را از سه ماهه سوم سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد. وی افزود اپل تولید شارژرهای ۵ - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر امیرکلا استان مازندران - و ۱۸ واتی را در - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر امیرکلا استان مازندران - سال ۲۰۲۰ و تولید شارژر ۱۲ واتی را نیز در «۹ تا ۱۲ ماهه آینده» متوقف خواهد کرد.

تحلیلگر یاد شده در پاسخ به این سوال که کدام محصولات اپل همچنان همراه با شارژر به بازار عرضه می‌شوند، گفت که نسل فعلی آیپدها تا زمان جایگزین شدن با مدل‌های جدید همچنان با شارژر ۱۲ واتی به - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر امیرکلا استان مازندران - دست مشتری خواهند رسید.

«کو» همچنین گفته قبلی خود در - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر امیرکلا استان مازندران - مورد احتمال حذف ایرپاد از جعبه آیفون ۱۲ برای افزایش فروش این هدفون را تأیید کرد. علاوه بر این اپل - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر امیرکلا استان مازندران - احتمالاً شارژر را نیز از جعبه آیفون ۱۲ حذف خواهد کرد تا هزینه تمام شده این محصول را پایین بیاورد.

تحلیلگر مذکور همچنین - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر امیرکلا استان مازندران - احتمال جایگزینی شارژر سیم دار با شارژر بیسیم را - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر امیرکلا استان مازندران - ضعیف دانست، اما اضافه کرد که حذف آداپتور از جعبه آیفون‌ها همچنان فروش شارژر وایرلس را حتی با وجودی که وسیله‌ای «ضروری» محسوب نمی‌شود، افزایش خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گهرچهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
یه سوال داشتم تعمیرچی منطقه روستای کتالم امیرکلا هم تعمیرات داره
پاسخ: بله در روستای کتالم شهر امیرکلا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone