🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44862.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

گوگل زبان انسان را با دقت 95 درصد متوجه می شود

به لطف سرمایه گذاری ها روی یادگیری ماشینی، گوگل حالا با دقتی 95 درصدی زبان انسان ها را متوجه می شود. هوش مصنوعی به گوگل اجازه می دهد تا انسان را متوجه شود و در ...

به لطف سرمایه گذاری ها روی یادگیری ماشینی، گوگل حالا با دقتی 95 درصدی زبان انسان ها را متوجه می شود. هوش مصنوعی به گوگل اجازه می دهد تا انسان را متوجه شود و در خور جمله بیان شده، پاسخی مناسب ارائه دهد.

در واقع مهم ترین دلیلی که Google Assistant وجود - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دارد همین قابلیت است و اندروید و تلفن های اندرویدی هم از چنین فناوری مدرنی بیشترین بهره را می برند.

در قیاس با 4 سال گذشته، گوگل پیشرفتی 20 درصدی را تجربه کرده است. در سال - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 2013 به گواه گزارشی منتشر شده، این رقم 75 درصد بود که حالا با رشدی قابل توجه به 95 درصد رسیده است.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

در حقیقت به جایی خواهیم رسید که صحبت کردن با کامپیوترها، به سرعت صحبت کردن با دیگر انسان ها خواهد رسید و با توجه به رشد تصاعدی طی سال های اخیر، بعید نیست که آن روز چندان دور نباشد.

رقم جالب دیگر، تعداد ورودی ها بوده که در سال 2016 تقریبا 20 درصد از آن ها از طریق صدا صورت گرفته. افزایش تمایل به صحبت کردن با هوش مصنوعی تلفن همراه نشان دهنده حقیقتی جالب در مورد آینده این ابزارها است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone