🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39206.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک حالا چهره شما را در تصاویر تگ نشده هم تشخیص می دهد

فیسبوک به تازگی از ابزاری جدید برای استفاده کاربران این شبکه اجتماعی رونمایی کرده است. این ابزار می تواند اعضای فیسبوک را از حضور در عکس های دیگران مطلع کند، حتی اگر در آن تصاویر ...

فیسبوک به تازگی از ابزاری جدید برای استفاده کاربران این شبکه اجتماعی رونمایی کرده است. این ابزار می تواند اعضای فیسبوک را از حضور در عکس های - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دیگران مطلع کند، حتی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اگر در آن تصاویر تگ نشده باشند.

وقتی که این ابزار را در پروفایل تان فعال - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کنید، هر وقت که تصویری با حضور شما در پروفایل یک شخص دیگر بارگذاری شود فیسبوک این موضوع را با یک نوتیفیکیشن به - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شما اطلاع رسانی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می کند. همچنین - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - این ابزار می تواند در حکم یک دیوار امنیتی هم عمل کند تا کاربر دیگری نتواند از تصویر شما به عنوان تصویر پروفایل خود استفاده نماید.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

پس از تشخیص شما در یک تصویر، با فرض این که هنوز تگ نشده باشید فیسبوک سه گزینه در اختیارتان قرار می دهد: این که خودتان را در تصویر تگ کنید، شخص ارسال کننده تصویر را بیابید یا این که بگذارید تصویرتان بدون تگ شدن باقی بماند.

فیسبوک برای طراحی این ابزار از تکنولوژی تشخیص چهره جدید خود استفاده کرده - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - است. سیستم تشخیص چهره فیسبوک در ابتدا تمام عکس هایی که قبلا در آن ها تگ شده - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اید را به دقت آنالیز می کند تا از آن ها الگوی واحدی برای تشخیص چهره شما درآورد. بعدا از همین الگو برای تشخیص شما در تمام تصاویر و ویدیوهای بارگذاری شده در اکوسیستم فیسبوک استفاده خواهد کرد.

به گفته فیسبوک، این ابزار قرار - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - است که تا پایان همین هفته برای کلیه کاربران این شبکه اجتماعی (به جز کاربران ساکن اروپا و کانادا) منتشر شود. استفاده از این ابزار اختیاری است و در صورتی که تمایلی به فعال بودن آن نداشته باشید، می توانید به سادگی یک کلیک آن را از تنظیمات اپلیکیشن غیر - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - فعال نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone