تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  3. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40428.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ محبوب ترین خودروی برقی کره جنوبی را با باتری های قوی تری راهی میدان می کند

با معرفی نسل چهارم مگان، مقامات رنو تصمیم گرفتند نسخه سدان این خودرو را در برخی از بازارها از جمله اروپا، جایگزین مدل فلوئنس کنند. با وجود این فلوئنس در کره جنوبی هویتی دیگر داشته ...

با معرفی نسل چهارم مگان، مقامات رنو تصمیم گرفتند نسخه سدان این خودرو را در برخی از بازارها از جمله اروپا، جایگزین مدل فلوئنس کنند. با وجود این فلوئنس در کره جنوبی هویتی دیگر داشته و کماکان با نام سامسونگ SM3 به حیات خود ادامه می دهد.

سامسونگ SM3 یا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - فلوئنس در شرق آسیا با یک پیشرانه الکتریکی به فروش - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - می رسد. این خودرو برای نخستین بار در نمایشگاه سئول 2011 در معرض دید کره ای ها قرار - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - گرفته و اندکی بعد راهی خیابان ها شد.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نقده استان آذربایجان غربی

از آن تاریخ تاکنون SM3 محبوبیت بسیار بالایی در کره جنوبی داشته و در حال حاضر پرطرفدارترین خودروی برقی این کشور به شمار می رود. برای سال 2018 رنو-سامسونگ تصمیم گرفته که عملکرد این سدان الکتریکی را ارتقا داده و آن را با مسافت قابل پیمایش بهتری به دست مشتریان برساند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نقده استان آذربایجان غربی

وزارت بهداشت کره جنوبی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - آوریل گذشته 1200 دستگاه فلوئنس برقی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سفارش داد

آنطور که اعلام شده، شعاع حرکتی SM3 به واسطه جایگزینی باتری 22 kWh با نمونه قوی تر 36 kWh برابر با 57 درصد افزایش یافته و این خودرو اکنون می تواند با یک بار شارژ 213 کیلومتر مسافت را طی کند. با وجود این SM3 هنوز فاصله زیادی با استانداردهای جهانی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دارد، چرا که بیشتر اتومبیل های برقی از باتری هایی با - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ظرفیت باتری بیشتر برخوردار بوده و با یک بار شارژ بیش از دو برابر مسافت یاد شده را می پیمایند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نقده استان آذربایجان غربی

وظیفه به حرکت در آوردن SM3، بر عهده یک موتور برقی با - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - 94 اسب بخار قدرت و 226 نیوتن متر گشتاور گذاشته شده و نیروی تولیدی همانند نسخه بنزینی به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - چرخ های جلو ارسال می شود.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نقده استان آذربایجان غربی

مساله نسبتا عجیب به قیمت فلوئنس برقی یا همان SM3 مربوط می - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شود. این خودرو در کره جنوبی 39,000,000 وون ارزش دارد، یعنی چیزی در حدود 36 هزار دلار که هم تراز با مدل هایی مثل تسلا مدل 3 و شورولت بولت است. با این رقم از میان اعضای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بنزینی خانواده رنو، می توان شاسی بلندی مثل کولئوس را با تجهیزات مناسب خریداری کرد.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نقده استان آذربایجان غربی

ناگفته نماند بر اساس استراتژی فرانسوی ها رنو تا سال 2022 قصد دارد 8 مدل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کاملا برقی و 12 مدل الکتریکی شده (هیبریدی) را به جمع محصولات خود اضافه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone