تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  3. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23887.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اروپا می تواند انرژی کل زمین را از طریق توربین های بادی تأمین کند

تحقیقی جدید که توسط دانشگاه Aarhus دانمارک، دانشکده تجارت دانشگاه سلطنتی لندن و موسسات دیگر انجام شده نشان می‌دهد که بر خلاف تصور رایج، کره زمین گنجایش کافی برای ساخت توربین های بادی و تأمین انرژی ...

تحقیقی جدید که توسط دانشگاه Aarhus دانمارک، دانشکده تجارت دانشگاه سلطنتی لندن و موسسات دیگر انجام شده - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مریوان استان کردستان - نشان می‌دهد که بر خلاف تصور رایج، کره زمین گنجایش کافی برای ساخت توربین های بادی و تأمین انرژی مورد نیاز کل جمعیت جهان را دارد.

منابع انرژی تجدیدپذیر مثل انرژی باد در سال‌های اخیر مورد توجه زیادی قرار گرفته‌اند، اما به نظر می‌رسد کره زمین گنجایش کافی برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم راه‌اندازی این نوع از انرژی را ندارد و بنابراین نمی‌شود آن‌ها  را جایگزین قابل اتکایی برای منابع متداول - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مریوان استان کردستان - تأمین انرژی به حساب آورد.

اما تحقیق جدید - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مریوان استان کردستان - به عکس - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مریوان استان کردستان - این موضوع اشاره می‌کند. در این پژوهش آمده که تنها زمین‌های در دسترس قاره اروپا می‌تواند فضای کافی برای احداث تعداد مناسبی از توربین های بادی را در اختیارمان بگذارد که قادر به تأمین انرژی جمعیت کل کره زمین باشند. بر اساس این نتایج تقریبا 4.9 میلیون کیلیومتر مربع، یعنی 46 درصد از زمین‌های اروپا می‌تواند برای ساخت مزارع بادی مورد استفاده قرار بگیرد. این زمین‌ها مناطق مسکونی یا مناطق نزدیک به آن‌ها، نواحی حفاظت شده و مناطق کوهستانی که ساخت و ساز در آن‌ها سخت است را شامل نمی‌شود.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مریوان استان کردستان

با این حساب از این زمین‌ها می‌توان برای ساخت 11.6 میلیون توربین بادی و تولید 52.5 تراوات انرژی الکتریکی استفاده کرد. این مقدار نه تنها برای تأمین انرژی کل جمعیت زمین کافی است بلکه می‌تواند نیاز انرژی تمام بخش‌ها را از الان تا سال 2050 فراهم کند.

این زمان می‌تواند برای یافتن راه‌های جدید به منظور بهینه سازی انرژی باد کافی باشد. علاوه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مریوان استان کردستان - بر این در چنین مدت زمانی می‌توان به توسعه منابع دیگر انرژی‌های تجدیدپذیر و پایین آوردن مصرف هم فکر کرد.

اینکه دولت‌های جهان علاقه‌ای به نتایج این تحقیق نشان می‌دهند یا خیر در آینده مشخص می‌شود اما به هر حال آمار ارائه شده اعجاب‌انگیز به نظر می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone