🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  2. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  3. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16251.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

مینی پی‌سی GPD Win 3 با ظاهر کنسول دستی معرفی شد [تماشا کنید]

شرکت GPD از کامپیوتر گیمینگ دستی خود به نام GPD Win 3 مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل با قیمت پایه ۷۹۹ دلار رونمایی کرد. GPD Win 3 از نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی IPS با رزولوشن ...

شرکت GPD از کامپیوتر گیمینگ دستی خود به نام GPD Win 3 مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل با قیمت پایه ۷۹۹ دلار رونمایی کرد.

GPD Win 3 از نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی IPS با رزولوشن 720p برخوردار بوده و قلب - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سلفچگان استان قم - تپنده آن پردازنده نسل ۱۱ اینتل Core i5-1135G7 است که چهار هسته، هشت Thread و پردازشگر گرافیکی Xe با - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سلفچگان استان قم - ۸۰ واحد اجرایی (EU) را ارائه می‌کند. خریدار می‌تواند با پرداخت ۱۰۰ دلار بیشتر، این دستگاه را با پردازنده Core i7-1165G7 سفارش دهد که تا حدی قوی‌تر بوده و پردازشگر گرافیکی آن دارای ۹۶ واحد - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سلفچگان استان قم - اجرایی است.

هر دو مدل به ۱۶ گیگابایت رم از نوع LPDDR4-4266 و ۱ ترابایت حافظه PCIe 3.0 SSD مجهز می‌شوند. از آنجا که این کنسول به پردازنده نسل یازده اینتل - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سلفچگان استان قم - مجهز شده، امکان ارتقا حافظه SSD به نوع PCIe 4.0 برای بهره - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سلفچگان استان قم - مندی از سرعت بالاتر در خواندن و نوشتن وجود دارد.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سلفچگان استان قم

به گفته سازنده کاربران می‌توانند انتظار اجرای طیف متنوعی از جدیدترین بازی‌های AAA با نرخ بیش از ۶۰ فریم بر ثانیه با تنظیمات گرافیکی پیش‌فرض را داشته باشند. ویدیویی از این محصول در یوتیوب قرار گرفته که آن را - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سلفچگان استان قم - حین اجرای بازی‌های GTA V و Monster Hunter World با نرخ نزدیک به ۵۰ فریم بر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سلفچگان استان قم - ثانیه با تنظیمات گرافیکی High و Battlefield 1 - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سلفچگان استان قم - و Borderlands 3 را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه نشان می‌دهد:

GPD Win 3 تا حدودی شبیه نینتندو سوییچ لایت بوده و با حرکت دادن نمایشگر کشویی آن به سمت بالا کیبورد لمسی QWERTY با نور پس زمینه سفید نمایان می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این کنسول می‌توان به حسگر اثر انگشت، پورت USB-C با پشتیبانی از تاندربولت ۴، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون، شیار کارت حافظه microSD و پشتیبانی از وای فای ۶، بلوتوث ۵.۰ و شارژ سریع ۶۵ واتی اشاره کرد. با اتصال این دستگاه به داک می‌توان پورت‌های HDMI و اترنت را به آن اضافه کرد. همچنین با متصل کردن Win 3 به مانیتور می‌توان همانند یک دسکتاپ از آن استفاده نمود.

تاریخ عرضه GPD Win 3 فعلاً مشخص نشده ولی به زودی در وب سایت Indiegogo برای جذب سرمایه قرار خواهد گرفت. آنطور که در گزارش آمده، - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سلفچگان استان قم - مدل Core i5-1135G7 با قیمت ۷۹۹ دلار و مدل Core i7-1165G7 با قیمت ۸۹۹ دلار روانه بازار خواهند شد. در ادامه مشخصات فنی GPD Win 3 را مشاهده می‌کنید:

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سلفچگان استان قم

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone