🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35951.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت کینکت را به دنیای هوش مصنوعی می‌آورد

اولین دستگاه کینکت در سال ۲۰۱۰ روانه بازار شد اما حالا و ۸ سال بعد، مایکروسافت با «پروژه کینکت برای آژور» توسعه دهندگان را هدف قرار داده است. مایکروسافت، کینکت جدیدش را برای توسعه‌دهندگان ساخته ...

اولین دستگاه کینکت در سال ۲۰۱۰ - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - روانه بازار شد اما حالا و - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ۸ سال بعد، مایکروسافت با «پروژه کینکت برای آژور» توسعه دهندگان را هدف قرار داده است.

مایکروسافت، کینکت جدیدش را برای توسعه‌دهندگان ساخته تا بتوانند - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از آن برای آزمایش هوش مصنوعی استفاده کنند. مثل همیشه، سخت‌افزار به‌روزی هم در آن قرار داده شده که شامل جدیدترین سنسورهای عمق سنج هستند. از طرفی این شرکت می‌گوید که پردازنده جدیدی که اشاره‌ای به مدل و مشخصات آن نشده، به خوبی برای همراهی با هوش مصنوعی بهینه شده.

هنوز اطلاعات جامعی از این گجت منتشر نشده اما به نظر می‌رسد که مایکروسافت با عرضه کینکت جدید، می‌خواهد هوش مصنوعی را به کمک توسعه‌دهندگان وارد مرحله بعدی‌اش کند. برای مثال یک فرضیه این است که با وجود این ابزار در یک - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - فضای خاص، «اطلاعات محیطی» به دست آید. فرض کنید دستگاه بتواند تشخیص دهد که چه کسی وارد اتاق شده است.

خلاصه کلام این است که کینکت جدید قرار نیست برای گیمرها باشد و مایکروسافت بالاخره متوجه این موضوع شده است. ردموندی‌ها با ترکیب خلاقیت توسعه‌دهندگان و همچنین قدرت رایانش ابریِ یک پلتفرم - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شناخته شده مانند آژور، به دنبال تحول در دنیای اینترنت اشیا، خدمات مبتنی بر شناسایی کاربر و یادگیری ماشینی است.

در کنفرانسی که هم‌اکنون در حال برگزاری است، مایکروسافت از کینکت که ۸ سال پیش معرفی شد یاد کرد و خبر داد - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - که - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اولین کینکت، اولین ابزار مجهز به هوش مصنوعی و همچنین پایش بصری بوده است.

[تصویر فوق مربوط به کینکت برای اکس‌باکس‌وان است. مایکروسافت هنوز تصویری از گجت جدید منتشر نکرده است.]

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone