تعمیرات یخچال سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  4. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27346.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن آریانا؛ سرویس تماسگو و متن به گفتار فارسی

یکی از مشکلات همیشگی من موقع رانندگی پاسخ به پیامک‌هاست. اگر فرصت نکنم به پیامک‌ها جواب دهم، حداقل دوست دارم بدانم که پیامک از سوی چه کسی فرستاده شده و چه درخواستی از من داشته. ...

یکی از مشکلات همیشگی من موقع رانندگی پاسخ به پیامک‌هاست. - تعمیرات یخچال سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اگر فرصت نکنم به پیامک‌ها جواب دهم، حداقل دوست دارم بدانم که پیامک از سوی چه کسی فرستاده شده و چه درخواستی از من داشته. متأسفانه یکی از ضعف‌های اندروید این است - تعمیرات یخچال سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - که نمی‌تواند در مواقع احتیاج پیامک‌های فارسی را با صدای بلند بخواند.

اینجا باید از اپلیکیشن‌ها کمک گرفت. در جستجویی که برای پاسخ به این نیاز داشتم، به اپلیکیشن آریانا برخورد کردم که با اتکا به یک انجین متن به گفتار فارسی به خوبی نیازم را برطرف می‌کرد. آریانا نه فقط پیامک‌ها را می‌خواند، بلکه می‌تواند نام تماس گیرنده - تعمیرات یخچال سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را هم موقع تماس به اطلاع‌تان برساند ضمن این که در نقش یک مبدل متن به گفتار خوب هم ظاهر می‌شود.

آریانا پیامک ها را با - تعمیرات یخچال سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - صدای بلند می خواند

احتمالا ربات - تعمیرات یخچال سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تلگرام آریانا و قابلیت‌های کاربردی‌اش را یادتان هست. حالا - تعمیرات یخچال سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - همین ربات را می‌توانید در اندروید و برای اهداف مختلفی به کار بگیرید: برای روشندلان که امکان خواندن پیامک را ندارند، برای مواقعی که مشغول رانندگی هستید، یا اصلا برای وقت‌هایی که حوصله چک کردن پیام‌ها را ندارید و فقط می‌خواهید از محتوایشان باخبر شوید.

تعمیرات یخچال سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

آریانا بلافاصله بعد از - تعمیرات یخچال سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - رسیدن پیامک، متن آن را به زبان فارسی برایتان می‌خواند و تنظیمات گوناگونی ارائه می‌دهد. مثلا می‌توانید از بین صدای زن و مرد انتخاب کنید یا - تعمیرات یخچال سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - سرعت خواندن پیام را بالا و پایین ببرید. در تست چند ساعته‌ای که با اپلیکیشن انجام دادم، کلمات با صدای رسا و با دقتی وصف‌شدنی ادا می‌شدند و کمتر پیش می‌آمد متوجه منظور آریانا نشوم.

هزینه خواندن هر هزار کلمه پیامک در آریانا ۵۰۰۰ تومان است

به جز مواردی که پیامک ارسالی فینگلیش - تعمیرات یخچال سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بوده یا به فارسی معیار نوشته نشده بود. آریانا پیش - تعمیرات یخچال سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از آنکه محتوای هر پیامک را بخواند، اول - تعمیرات یخچال سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نام فرستنده را هم اعلام می‌کند که اگر مخاطبتان را به زبان فارسی سیو کرده باشید شاهد ادای کاملا درست و صحیح نام او خواهید بود. هر چند امکانی هم فراهم شده که شماره‌های ناشناس برایتان خوانده نشوند یا فقط وقتی - تعمیرات یخچال سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - هندزفری را داخل گوش گذاشته‌اید صدای آریانا را بشنوید.

آریانا این خدمات را رایگان ارائه نمی‌کند. به ازای هر کلمه‌ای که خوانده می‌شود، باید هزینه بپردازید که این هزینه برای هزار کلمه ۵۰۰۰ تومان است. غیر منطقی نیست، و حق مسلم توسعه‌دهندگان آریاناست که بابت ارائه این خدمات تخصصی از مشتری هزینه بگیرند. اما شاید بهتر می‌شد که کاربر برای استفاده مستمر  از - تعمیرات یخچال سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن گزینه‌ای مثل خرید اعتبار دائمی (یا پرداخت - تعمیرات یخچال سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - حق اشتراک) در اختیار داشت که هم برای او به صرفه‌تر است و هم در جلب رضایت مشتری برای آریانا مؤثرتر.

تعمیرات یخچال سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

البته سازندگان اپلیکیشن امکانی فراهم کرده‌اند که با دعوت از دوستان، بتوانید اعتبار رایگان بگیرید که تا حدی مشکل - تعمیرات یخچال سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بالا را می‌پوشاند. ضمن این که سرویس اعلام نام تماس گیرنده هم کاملا رایگان است که از مزایای اپلیکیشن به شمار می‌رود. آریانا به غیر از خواندن پیامک و تماسگو و یک بخش اختصاصی تبدیل متن به گفتار، قابلیت جالب دیگری به نام کلیپ بورد هم دارد که بلافاصله با کپی شدن متن در اندروید آن را با صدای بلند برایتان می‌خواند.

سرویس اعلام نام تماس گیرنده کاملا رایگان است

با وجود این - تعمیرات یخچال سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مزایا و امکانات هنوز مشکلاتی در آریانا هست که نیازمند بررسی هستند. اول اینکه با قرار دادن گوشی در حالت سایلنت - تعمیرات یخچال سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نمی‌توانید از امکانات آن استفاده کنید که انتظار داشتم توسعه‌دهندگان گزینه‌ای برای کار در این حالت هم در نظر می‌گرفتند. نکته بعد اینکه برای خواندن - تعمیرات یخچال سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - پیامک‌ها، آریانا حتما باید آنلاین باشد. اگر چه بسیاری از - تعمیرات یخچال سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ما اکثر مواقع اینترنت گوشی را خاموش نمی‌کنیم، اما بد نیست سازندگان اپ در نسخه‌های بعدی به فکر مواقعی هم باشند که آنتن ضعیف است یا اصلا وجود ندارد.

اما در مجموع آریانا تا همینجا هم عملکرد بسیار خوبی از - تعمیرات یخچال سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - خود به نمایش گذاشته و می‌تواند در مواقع خاص بسیار کاربردی و مفید ظاهر شود؛ خصوصا مواقعی مثل رانندگی که امکان کار با گوشی را ندارید. این اپلیکیشن را می‌توانید به رایگان از کافه بازار دریافت کنید.

تعمیرات یخچال سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

آریانا: متن به گفتار فارسی و تماسگو

سازنده: عصرگویش‌پرداز قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.9 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رسپینا نوشته شده درتاریخ 1402/03/17
سلام نمایندگی شما طرفای خروجستان هشترود تعمیرات داره
پاسخ: بله در خروجستان شهر هشترود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone