🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41156.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

استفاده از کابل های فیبر نوری برای پیش بینی زلزله در آینده

شاید در آینده ای نه چندان دور، دیگر نیازی به تجهیزات لرزه نگاری پیشرفته یا به کار گیری کارشناسان خبره برای پیش بینی زلزله نباشد؛ زیرا به تازگی روشی توسط محققان دانشگاه استنفورد توسعه داده ...

شاید در آینده ای نه چندان دور، دیگر نیازی به تجهیزات لرزه نگاری پیشرفته یا به کار گیری کارشناسان خبره برای پیش بینی زلزله نباشد؛ زیرا به تازگی روشی توسط محققان دانشگاه استنفورد توسعه داده شده که به واسطه کابل های فیبر نوری انتقال دهنده داده ها که - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در زیرِ زمین قرار دارند، می توان زمین لرزه ها را ردیابی کرد.

فناوری جدید به واسطه ارسال سیگنال های لیزر، امکان نظارت بر لرزه ها را فراهم می کند

لازم به ذکر است که کابل های فیبر نوری، اطلاعات را در قالب نور و در فواصل طولانی و با سرعت بالا منتقل می کنند. در روش جدیدی که برای ردیابی زمین لرزه ها - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - توسعه داده شده، سیگنال های لیزر ویژه ای توسط این کابل ها ارسال می شود که امکان نظارت بر لرزش های - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - خفیف کابل را فراهم می کند و در نهایت اطلاعات مورد نیاز در مورد اندازه و جهت لرزش ها را در اختیار محققان قرار می دهد.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان
طرحی از حلقه فیبر نوری تست شده جهت پیش بینی زلزله

این تکنولوژی همچنین - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - می تواند زمین لرزه های محلی بسیار کوچک را که با فناوری های فعلی به سختی ردیابی می شوند شناسایی نماید.

لازم به ذکر است که روش مذکور، در واقع چندان هم جدید نیست؛ ولی در نمونه های قبلی این تکنولوژی، نیاز بود که کابل ها در مکان های مشخصی از جمله سیمان یا سطح زمین، به صورت محکم قرار گیرند ولی نمونه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مورد آزمایش جدید، امکان استفاده از تمامی کابل های فیبر نوری موجود در زیر زمین را فراهم می کند که این مسئله هزینه و پیچیدگی پیاده سازی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - آن را کاهش می دهد.

البته این ایده معایبی هم دارد؛ از جمله اینکه اجرای این پروژه در برخی از مناطق، از جمله روستاهای فاقد کابل های فیبر نوری، با محدودیت روبرو است. در حال حاضر این سیستم لرزه نگاری در یک حلقه 4.8 کیلومتری در محیط دانشگاه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - استنفورد تست شده و البته انتظار می رود پیاده سازی احتمالی آن در تمام آمریکا، با چالش های زیادی روبرو شود و زمان زیادی را نیز بطلبد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone