🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41152.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

پایان کار پارس آنلاین ؛ خرید غول اینترنتی ایران توسط های وب

دقایقی پیش سید ایمان میری، مدیرعامل شرکت های وب، در اینستاگرام خود با اعلام خبری غیرمنتظره، خرید پارس آنلاین توسط شرکت متبوعش را اعلام کرد. بر اساس توافق نامه ای که میان عبدالله فاتح (مدیرعامل ...

دقایقی پیش سید ایمان میری، مدیرعامل شرکت های وب، در اینستاگرام خود با اعلام خبری غیرمنتظره، خرید پارس آنلاین توسط شرکت متبوعش را اعلام کرد.

بر اساس توافق نامه ای که میان عبدالله فاتح (مدیرعامل پارس آنلاین) و ایمان میری امضا شده، سهام گروه شرکت های پارس آنلاین، به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - های وب فروخته شده و قرار است فرآیند ادغام تا پایان - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سال جاری به انجام رسد.

در بیانیه مشترک دو شرکت ابراز امیدواری شده با تجمیع فعالیت ها، شبکه و دارایی ها در قالب شرکت های وب، این اقدام به ارتقای بهره وری و توسعه روز افزون دسترسی به خدمات ارتباطی کشور شتاب بخشد.

ایمان میری، در توضیحات خود همچنین از وزیر ارتباطات نیز برای کمک به دستیابی به این توافق تشکر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کرده است. در همین رابطه بیانیه دو شرکت اضافه می کند که:

«این اقدام به منظور تحقق بخشیدن به برنامه های اعلامی جناب آقای مهندسی آذری جهرمی مبنی بر شفاف سازی بازار و تشویق اپراتورهای غیر دولتی برای استفاده از ظرفیت های بازارهای مالی به ویژه از طریق حضور در بورس صورت گرفته است.»

جزییات بیشتر در رابطه با این توافق قرار است در آینده و - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در قالب یک کنفرانس خبری اعلام گردد.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهباز نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
حالتون خوبه؟ شما علیش لو کلیبر سرویس دهی دارید.
پاسخ: بله در علیش لو شهر کلیبر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone