🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  3. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  5. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41145.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام احتمالا تا ماه آینده چیپست اسنپدراگون 845 را معرفی می کند

قبلا خبرهایی در مورد پیش خرید سری اول چیپست های اسنپدراگون 845 توسط سامسونگ برای پرچمداران آتی اش یعنی گلکسی اس 9 و مدل پلاس آن از کوالکام منتشر شده بود و حالا تاریخ احتمالی عرضه آنها ...

قبلا خبرهایی در مورد پیش خرید سری اول چیپست های اسنپدراگون 845 توسط سامسونگ برای پرچمداران آتی اش یعنی گلکسی اس 9 و مدل پلاس آن از کوالکام منتشر شده بود و حالا تاریخ احتمالی عرضه آنها مشخص شده است.

بر این اساس کمپانی آمریکایی احتمالا در رویداد «Snapdragon Technology Summit» که ماه آینده برگزار می شود از نسل جدید چیپست های خود با عنوان «اسنپدراگون 845» رونمایی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - خواهد کرد.

تاریخ و مکان برگزاری Snapdragon Technology Summit توسط کوالکام اعلام نشده اما یکی از کارت دعوت های این رویداد - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - که در سایت چینی «ویبو» منتشر شده، حاکی از برگزاری آن طی روزهای سیزدهم تا هفدهم آبان ماه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در جزیره هاوایی است. تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربیگفتنی است اسنپدراگون 845 احتمالاً هشت هسته 64 بیتی خواهد داشت و  با حداکثر فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز عمل خواهد کرد. علاوه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بر این به لطف همکاری کوالکام و کمپانی «TSMC» این چپست ها از - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - معماری 7 نانومتری بهره خواهند گرفت.

اگر به یاد داشته باشید کوالکام چیپست «اسنپدراگون 835» را طی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مراسمی در نمایشگاه CES 2017 معرفی کرد اما به نظر می رسد قصد دارد مدل جدید را یک ماه زودتر عرضه کند.

البته باید در نظر باشیم که کاربران برای بهره گیری از مغز متفکر جدید کوالکام احتمالا باید تا بهار منتظر معرفی اسمارت فون های جدید بمانند و همزمان با نوشدن سال موبایل های خود را با مدل های جدیدتر عوض کنند.

- تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone