🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41148.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

پس از پارس آنلاین نوبت به آسیاتک هم می رسد؛ های وب آماده رقابت با مخابرات ایران

پس از اینکه دیشب خبر فروش سهام پارس آنلاین به های وب اعلام شد، اکنون شنیده ها حاکی از آن است که این روند در اینجا متوقف نمی شود و های وب قصد دارد شرکت ...

پس از اینکه دیشب خبر فروش سهام پارس آنلاین به های وب اعلام شد، اکنون شنیده ها حاکی از آن است که این - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - روند در - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اینجا متوقف نمی شود و های وب قصد دارد شرکت های دیگری را نیز در خود ادغام کند.

یوسفی زاده، مدیرعامل آسیاتک، در مصاحبه ای که با - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نشریه پیوست - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - انجام داده گفته است:«آسیاتک مذاکرات خودش را با های وب برای پیوستن به این ادغام آغاز - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کرده است و نتیجه این مذاکره تا ۴۸ ساعت دیگر به صورت رسمی اعلام خواهد شد.»

وی همچنین افزوده است: «از آنجایی که آسیا تک مقدمات ورود به بورس را طی کرده است به همین دلیل ملاحظات فنی جدی برای ادغام در های وب وجود - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دارد ازهمین رو در حال - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بررسی این موضوع هستیم که این ادغام چه تاثیر روی هزینه مالی، نرخ احتمالی عرضه سهام و افزایش سرمایه خواهد داشت.»

به نظر می رسد افت بازار شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت ثابت، و عدم امکان رقابت با شرکت مخابرات ایران، از جمله دلایلی باشند که شرکت ها را به سمت ادغام شدن با یکدیگر سوق داده است.

آنطور که شنیده ها حکایت می کند، های وب با کمک هیأت مدیره پارس آنلاین، به غیر از آسیاتک، مذاکرات خود با چند بازیگر دیگر این حوزه را نیز آغاز کرده و طی روزهای آینده، نتیجه این مذاکرات اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone