🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41150.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اپل برای اولین بار کاور مخصوص مک بوک عرضه کرد

اپل سال هاست در زمینه تولید دستگاه های الکترونیکی مختلف از پخش کننده موسیقی و موبایل گرفته تا لپ تاپ و تبلت فعالیت دارد. از طرف دیگر این کمپانی در کنار تولید این گجت های ...

اپل سال - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - هاست در زمینه تولید دستگاه های الکترونیکی مختلف از پخش کننده موسیقی و موبایل گرفته تا لپ تاپ و تبلت فعالیت دارد.

از طرف دیگر این کمپانی در کنار تولید - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - این گجت های ارزشمند و تقریبا گرانقیمت، ارائه کیس و کاورهای مخصوص برای حفاظت از آنها فراموش نکرده و حالا برای اولین بار کاور مک بوک را نیز تولید و عرضه کرده است.تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقیبه نظر می رسد خبر عرضه کاور که روز گذشته در وب سایت اپل اعلام شده بود، در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سایه پیش فروش آیفون 10 قرار گرفته و کاربران زیادی متوجه آن نشده اند.

به گفته اپل این کاور که برای مک بوک 12 اینچی عرضه شده از چرم - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - با کیفیت اروپایی ساخته شده و از پوشش مایکروفایبر نرم بهره می برد.

یکی از نکاتی که محصولات اپل را از کمپانی های دیگر متمایز می کند لوگوی این شرکت است و طراحان اپل با آگاهی از این نکته کاور جدید خود را به سیب نیم خورده مزین کرده اند. تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقیعلاوه بر این شکافی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - که در کنار کاور قرار دارد به شما اجازه می دهد هنگام استفاده از آن هم - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - امکان شارژ لپ تاپ را داشته باشید.

گفتی است این کاور را در رنگ های قهوه ای روشن و آبی تیره و با قیمت 149 دلار در اختیار خریداران قرار - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - می گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone