🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41154.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

شبکه ملی اطلاعات چیست و چه فوایدی دارد؟

کاربران ایرانی به محض شنیدن نام «شبکه ملی اطلاعات» واهمه اینترنتی محدود، بسته و به دور از ارتباطات بین‌المللی را تجسم می کنند. پدیده‌ای که سال‌هاست در دستور کار دولت‌های اخیر کشورمان قرار دارد و ...

کاربران ایرانی به محض شنیدن نام «شبکه ملی اطلاعات» واهمه اینترنتی محدود، بسته و به دور از ارتباطات بین‌المللی را تجسم می کنند. پدیده‌ای که سال‌هاست در دستور کار دولت‌های - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اخیر کشورمان قرار - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دارد و حواشی بسیار زیادی پیرامون آن ساخته شده که گاها باعث سردرگمی مخاطب درباره ماهیت این سیستم می‌شود. دیدگاه کاربران عمومی به این مساله - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شفاف و صحیح نیست و به همین جهت نگرانی آنها روز به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - روز بیشتر می‌شود.

علت اصلی‌ واکنش‌های منفی مردم در قبال شبکه ملی اطلاعات، به باور برخی از سیاسیون از جمله وزیر ارتباطات - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کنونی، به خود مسئولین دولت های قبلی و عدم اطلاع رسانی دقیق و درست - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - آنها برمی‌گردد. وی این افراد را مقصر ترس مردم و مقابله آن ها در برابر شنیدن این عبارت می داند. بهتر است با این پدیده و فواید آن و بعد جهانی اش آشنا شویم تا شاید کمی ترسمان از شنیدن عبارت شبکه ملی اطلاعات بریزد.

بحث شبکه ملی اطلاعات از کی شروع شد؟

بیش از 10 سال است که در کشور بحث راه اندازی شبکه ملی اطلاعات سر زبان - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - هاست

شبکه ملی اطلاعات از سال 1384با نام «شبکه ملی اینترنت» در دستور کار مجلس قرار گرفت و تا به امروز که بیش از ده سال از آن زمان میگذرد، رنگ واقعیت کاملی را به خود ندیده است. این پلتفرم تا به امروز در ابعاد کوچکتر از حد واقعی خود به مردم عرضه شده است و هنوز به طور تمام و کمال و سراسری اجرا نشده است

 

در همان سال - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ها قرار بر این شد که در طی یک بازده زمانی سه ساله، طرح اینترنت ملی به سرانجام برسد که این امر محقق نشد. بعدها با توجه به الزامات سند چشم انداز بیست - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ساله در سال 1389 موضوع شبکه ملی اینترنت با نام جدید «شبکه ملی اطلاعات» به صورت جدی تر مطرح شد، به طوری که کلیات موضوع در ماده ۴۶ برنامه پنجم توسعه مطرح و تصویب شد. در دولت یازدهم اقدامات اولیه‌ای و راه‌اندازی سه فاز این طرح صورت گرفت و  امروز با راه افتادن کشتی دولت جدید - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شاهد زمزمه‌هایی در باره نهایی شدن این طرح هستیم.

چیستی شبکه ملی اطلاعات

اما در سال 1389در قانون دقیقا چه موضوی مطرح و تصویب شد: شبکه ملی اطلاعات کشور، شبکه‌ای مبتنی بر قرارداد اینترنت (IP) به همراه سوئیچ ها و مسیریاب‌ها و مراکز داده‌ای است، به صورتی که درخواست های دسترسی داخلی و اخذ اطلاعاتی که در مراکز داده داخلی نگهداری می‌شوند به هیچ‌وجه از طریق خارج کشور مسیریابی نشود و امکان ایجاد شبکه‌های اینترانت و خصوصی و امن داخلی در آن فراهم شود.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

راه افتادن این شبکه به معنای حصر بودن در دنیای اینترنت نیست

براساس اهداف شبکه ملی اطلاعات، اتصال از خارج از کشور به سایت‌های داخلی با محدودیتی مواجه نمی‌شود و همچنان اتصال کاربران خارج از کشور به سایت‌های داخلی نیز برقرار است. با توجه به نکات فوق مشخص می شود که شبکه ملی اطلاعات به هیچ وجه قرار نیست ارتباطات ما را با دنیا قطع نماید.

«علیرضا فرزین»، کارشناس معاونت دولت الکترونیکی در سازمان فناوری اطلاعات ایران، ضمن گفتگو با دیجیاتو این بحث را برایمان بیشتر شفاف کرد:

«اینترنت همیشه هست و ما و تمام دنیا به آن وصل هستیم. اینترنت ملی تعریف و واژه اشتباهی است که در زمان دولت دهم بنا به اقتضای آن زمان و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نگاه امنیتی به مسایل روز برای مردم تبیین شد. شبکه ملی اطلاعات هیچ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ربطی به محدود کردن اینترنت ندارد و صرفا یک جور گردش اطلاعات - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در بستر داخلی است. در این طرح با نگاهی به محتواهایی که بیشتر مورد استفاده مردم - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - قرار می گیرند، مثل فیلم و سریال و یا شبکه های پیام رسان، این اطلاعات را وارد بستر پهنای باند داخلی کرده تا سرعت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و کیفیت بسیار بهتری را برای کاربر به ارمغان بیاورد.»

فرزین ارزان تر شدن اینترنت را از ثمرات شبکه ملی اطلاعات دانست و مهم ترین جنبه این طرح را بعد اقتصادی آن بیان کرد که این امر هم به نفع - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کاربر است و هم به نفع - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دولت. از نظر او زمانی که دیتاهای پرطرفدار مستقیما بر روی شبکه داخلی به گردش بیاید و یک - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بار - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به خارج و داخل کشور برنگردد، به سود همه خواهد بود.

این کارشناس ضمن - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - صحبت درباره شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان داخلی مانند «بیسفون» و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - «بله» و...گفت: «بحث اعتمادسازی اینگونه شبکه‌ها - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - برای کاربران بسیار مهم است. هرگاه این سامانه‌ها بتوانند اعتماد مردم را جلب کنند‏، پرمخاطب خواهند شد. برخی از این شبکه‌ها قابلیت‌های بسیار بهتر، بالاتر و کارآمدتری مثل پرداخت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - درون برنامه‌ای و... نسبت به تلگرام دارند، ولی متاسفانه روی خوشی از کاربران نمی‌بینند.»

علیرضا فرزین استفاده از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اصطلاحاتی همچون ترافیک داخلی و ترافیک بین‌الملل را تفکیک مناسبت‌تری در این حوزه دانست:

«3 فاز اول شبکه‌ملی اطلاعات به بهره‌برداری رسیده که بخش اعظم و جدی آن از دولت یازدهم شروع شده است. اپراتورها و بسیاری از ISP ها هم‌اکنون به تفکیک دو نوع حجم داخلی و خارجی پرداخته‌اند و بسیاری - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - از سرورها و CDN (سرویس‌های توزیع محتوا) وارد پهنای باند داخلی شدند که نتیجه آن را در سرعت لود - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سریع‌تر و کیفیت بهتر استفاده از آنها مشاهده می‌کنیم.»

شبکه ملی اطلاعات در سایر کشورها

اگر از پیگیران اخبار تکنولوژی باشید حتما می دانید که کره جنوبی پرسرعت ترین اینترنت جهان را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. اینترنت ملی یکی از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دلایل اصلی سرعت پیشرفته در این کشور است. کره جنوبی که از نظر آمادگی الکترونیک و پهنای باند رتبه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نخست را در دنیا دارد - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و 80 درصد پهنای باندش داخلی است. یعنی شبکه‌‌ای دارد که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بی‌نیاز از ارتباطات خارجی، 80 درصد ارتباطات و انتقالات دیتای آن در داخل شبکه به گردش در می‌آید.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

«بهرنگ بینش» یکی از کارشناسان حوزه آی تی، فوایدی که اینترنت ملی به ارمغان می آورد را بیش از یکی دو مورد می داند. او به دیجیاتو گفت:

«فراهم کردن امکان دسترسی پرسرعت، کاهش قیمت استفاده از خدمات شبکه و پهنای باند و افزایش امنیت اطلاعات کاربران مهم ترین این فواید - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به شمار می روند. فوایدی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - که سیاسیون مختلف جهان بعد - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - از افشاگری های «اسنودن» بیشتر به اهمیت آن ها پی بردند و کشورهایی چون آلمان، روسیه، برزیل، چین و ... در این راستا اقدامات مهمی را انجام دادند.»

از نظر این کارشناس آی تی، اطلاق نام شبکه ملی اطلاعات به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - جای اینترنت ملی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کار بجا و درستی است، چرا که استفاده از این سرویس می‌تواند حتی در بخش‌هایی مثل آموزش‌های الکترونیکی به صورت آفلاین صورت پذیرد و نیازی به وصل بودن اینترنت نباشد. وی معقد است به سبب مخاطرات امنیتی کشور و حملات سایبری پی در پی به ایران، باید هرچه زودتر به سیستم شبکه ملی اطلاعات به طور کامل دست پیدا کرد.

شبکه ملی اطلاعات در بسیاری از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کشورهای مدرن راه‌اندازی شده است

گفتنی است در سطح جهانی، چین در برابر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - هجمه الکترونیکی آمریکا بیشترین مقاومت بین المللی را تا کنون از خود نشان - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - داده به طوری که تا کنون بیشترین تعداد بازی های ملی رایانه ای، موتور جستجوی ملی، ایمیل‌های ملی و از همه مهمتر سیستم عاملی ملی را طراحی کرده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - است. هند و برزیل دو کشور دیگر هستند که با راه اندازی اینترنت ملی خود و هزینه های هنگفت برای تحقق آن سعی در امنیت کاربران خود در برابر جاسوسی های بین المللی داشتند. - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بعنوان مثال برزیل با کشیدن خطوط فیبرهای نوری زیردریایی جداگانه تا مرزهای پرتغال با هزینه ای بالغ بر 185 میلیون دلار، مصمم بودن خود را در اجرای این طرح به جهانیان نشان داده است.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

طلای دیتا به جای طلای سیاه

سرعت بیشتر و کیفیت بهتر از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - فواید اصلی این شبکه ملی است

رییس بنیاد ملی نخبگان، «سورنا ستاری»، چندی پیش در مصاحبه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تلویزیونی خود به نکته جالبی اشاره کرد. وی باور داشت که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - جوانان و دولت فهمیده اند - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نفت تنها راه پولدار شدن و چرخه اقتصادی کشور نیست و طلای دیتا و داده، این روزها بیشتر از پیش نمود پیدا کرده است. وزیر کنونی ارتباطات، محمد جواد - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - آذری جهرمی هم درباره همین مساله پیش تر گفته بود: « شبکه ملی اطلاعات سند شکوفایی اقتصادی است، سند شکوفایی نخبگان و اشتغال در عرصه‌ی فناوری مجازی با استفاده از داده‌ها.»

شکل گیری شبکه ملی اطلاعات و اینترنت ملی امری دور از ذهن و خلاف رویه عملکرد جهانی نیست، بلکه دقیقا حرکت در مسیری است که کشورهای پیشرو جهان مانند کره جنوبی، چین، روسیه، استرالیا و ... در آن قرار دارند. هرچه در دستیابی به این موضوع تاخیر صورت بگیرد، به ضرر کشور و مردم در همه زمینه هاست. کارشناسان معتقد هستند ما با نداشتن شبکه ملی اطلاعات به قدرتمند شدن - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سایر کشورها در برابر خودمان از طریق دسترسی آنها به اطلاعات کاربران ایرانی کمک کرده‌ایم و در رقابت دنیای اینترنتی، بازی را به آنها واگذار کرده‌ایم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone