🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41151.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اخراج پدر؛ مجازات اپل برای دختری که ویدیوی نگاه نزدیک آیفون 10 را منتشر کرد

اگر خاطرتان باشد چندی قبل دختر یکی از مهندسان اپل ویدیویی کوتاه را از عملکرد آیفون 10 منتشر کرد و حالا مشخص شده که آن مهندس بعد از انتشار ویدیوی نگاه نزدیک دستگاه از کارش ...

اگر خاطرتان باشد چندی قبل دختر یکی از مهندسان اپل ویدیویی کوتاه را - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - از عملکرد آیفون 10 منتشر کرد و حالا مشخص شده که آن مهندس بعد - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - از انتشار ویدیوی نگاه نزدیک دستگاه از کارش اخراج شده است.

گفته می شود که اپل بلافاصله بعد از انتشار این ویدیو از وی خواسته که آن را از یوتوب حذف کند که البته دختر وی نیز بلافاصله این خواسته را اجابت نموده با این - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - حال باز هم دیر شده بود و کلیپ مذکور بارها و بارها در فضای مجازی دیده شد.

در نظر داشته باشید آیفون ۱۰ به تصویر کشیده شده در آن کلیپ متعلق به یکی از کارکنان اپل بوده و کد QR ویژه ای که روی آن قرار داشته نشان می دهد که دستگاه صرفا در اختیار افراد خاصی قرار گرفته. یک اپلیکیشن یادداشت برداری هم در آن موبایل به چشم می خورد که حاوی اسامی پروژه های احتمالی اپل در آینده بود و همین مساله حساسیت کار این دختر (بروک پترسون) را بیشتر کرد.

ویدیو احتمالا حاوی جزئیات بیشتری نسبت به آنچه تصور می کردیم بوده است

لذا با در نظر داشتن آنچه گفته شد این دختر - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - خانم با انتشار ویدیوی مذکور چاره دیگری برای اپل نگذاشته است مگر آنکه پدرش را اخراج کند. در غیر اینصورت ذهنیت کاربران در رابطه با امنیت در کوپرتینو خدشه دار می شد.

به دنبال این اتفاق بروک پترسون ویدیویی را در فضای مجازی منتشر کرد و در آن شرح داد که چطور ویدیوی نگاه نزدیک را در کافه تریای اپل ضبط کرده و مدعی شد که حتی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در زمان انتشار ویدیو در یوتوب هیچ دنبال کننده ای نداشته است و هدفش از این کار صرفا سرگرمی بوده با این حال پدرش مسئولیت کار وی را پذیرفته است.

البته باید اشاره کنیم این نخستین باری نیست که کارکنان شرکت های بزرگ دنیای فناوری به خاطر افشای اسرار کاری اخراج می شوند. پیشتر یکی از کارکنان مایکروسافت نیز به خاطر انتشار تصاویر اکس باکس ۳۶۰ قبل از رونمایی رسمی از کار برکنار شد.
گفتنی است مهندس اخراجی اپل چهارسال برای این شرکت کار کرده و طراحی بوردهای مداری آیفون را بر عهده داشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone