🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41143.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

کسب امتیاز 97 در تست DxoMark توسط میت 10 هوآوی

دوربین گوگل پیکسل 2 چندی پیش توانست با کسب نمره 98 رکورد امتیاز های آزمایشگاه «DxOMark» را در زمینه کارایی دوربین بشکند، اما اکنون رقیب نزدیکی را در کنار خود احساس می کند که تنها با ...

دوربین گوگل پیکسل 2 چندی پیش توانست با کسب نمره 98 رکورد امتیاز های آزمایشگاه «DxOMark» را در زمینه کارایی دوربین بشکند، اما اکنون رقیب نزدیکی را در کنار خود احساس می - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کند که تنها با یک امتیاز کمتر و بالاتر از آیفون 8 و نوت 8 - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در رده دوم ایستاده است.

این رقیب جدید که ارمغانی از سرزمین چین است - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - «میت 10» نام دارد و برای آن که کیفیت دوربین آن را بهتر درک کنید کافی است بدانید که امتیازات آیفون 8، نوت 8، و آیفون 8 پلاس به ترتیب برابر 92، 94 و 94 بوده است.

دوربین - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دوگانه این اسمارت فون ترکییبی از یک - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - سنسور - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - 20 مگاپیکسلی مونوکروم و یک دوربین 12 مگاپیکسلی RGB است که در کنار زوم دوبرابری توانسته اند 97 امتیاز را - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از چنگال نه چندان بخشنده DxOMark درآورند.

این سنسورها نتیجه همکاری هواوی و کمپانی آلمانی لایکا است و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - با گشودگی دهانه لنز f/1.6 بهترین نمونه ها در دنیای موبایل محسوب می شوند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی
تصویر ثبت شده با استفاده از میت 10

مهندسان DxOMark برای بررسی دقیق این موبایل بیش - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از 1500 تصویر و 2 ساعت ویدئو را - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در محیط های - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آزمایشگاهی و طبیعی با آن ثبت کرده اند.

گفتنی است میت 10 در ثبت تصاویر امتیاز 100 را دریافت کرده که یک امتیاز از پیکسل بیشتر است، با این حال عملکرد پیکسل در ثبت ویدئو بهتر بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone