🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41159.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

نخستین نشست خبری برادران محمدی: دیجی‌کالا از دیروز، امروز و فردا می‌گوید

نخستین نشست خبری «دیجی‌کالا» امروز در حالی برگزار شد که سن این شرکت به ۱۱ سال می‌رسد و یکی از بزرگ‌ترین و ارزشمند‌ترین کسب‌وکارهای اینترنتی کشورمان به حساب می‌آید. برادران محمدی به عنوان مدیران و ...

نخستین نشست خبری «دیجی‌کالا» امروز در حالی برگزار شد که سن این شرکت به ۱۱ سال می‌رسد - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و یکی از بزرگ‌ترین و ارزشمند‌ترین کسب‌وکارهای اینترنتی کشورمان به حساب می‌آید. برادران محمدی به عنوان مدیران و موسسین دیجی‌کالا امروز پس از سال‌ها سکوت در برابر انتقاد‌ها برای اولین بار درهای شرکت خود را بر روی چند رسانه منتخب گشودند تا از وضعیت امروز شرکتی بگویند که در سال ۱۳۸۵، با سرمایه صفر و ۷ نفر نیرو کار خود را آغاز کرد اما حالا ۲۵۰۰ نفر در آن به شکل تمام وقت مشغول به کار هستند.

دیجی‌کالا در سال ۱۳۸۵ با سرمایه صفر توسط برادران - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - محمدی تاسیس شد. - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - «حمید محمدی»، - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مدیرعامل دیجی‌کالا عنوان کرد که به جز خودش و برادرش، با - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - چند نیروی دیگر کار را آغاز کردند که تعداد همه آنها به ۷ نفر می‌رسید: «با افرادی شروع کردیم که تخصص آنچنانی نداشتند. سراغ بهترین‌های هر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - حوزه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نرفتیم، هر کسی که - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در اطراف خود می‌شناختیم را دعوت کردیم تا در کنار هم یاد بگیریم.»

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی
وب سایت دیجی‌کالا در سال ۱۳۸۵.

در سال ۸۵، دیجی‌کالا با تمرکز بر محصولات حوزه دیجیتال مانند - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - موبایل، لپ‌تاپ و دوربین به حرکت خود سرعت داد و این در حالیست که در سال ۸۶، فرآیند ارسال رایگان کالا در تهران را کلید زد.

نگاه دیجی‌کالا - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - به محتوا در سال ۹۰ تغییر کرد و این شرکت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تصمیم به ارائه ویدیوهای مختلف مربوط به آموزش و همچنین - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بررسی محصولات دیجیتال گرفت. به همین شکل «دیجی‌کالا تی‌وی» متولد شد.

در سال ۹۱، از - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دیجی‌بن - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و نسخه جدید وب‌سایت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - رونمایی شد. برای اولین بار، در همین سال فروش محصولات با تخفیفات شگفت‌انگیز نیز در دیجی‌کالا آغاز - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شد. اما اتفاق مهم‌تر و متحول‌کننده‌تری که برای این شرکت افتاد، سرمایه‌گذاری بزرگ «سراوا پارس» در این شرکت و در نتیجه سرعت گرفتن - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - آن شد.

در سال ۹۲ دیجی‌کالا سرویس‌های مختلفی را به پلتفرم خود افزود که یکی از مهم‌ترین آنها، ۷ روز تضمین برای بازگشت کالا از سوی خریدار بود.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی
سعید و حمید محمدی، مدیران و موسسین دیجی‌کالا.

اما یکی از تحولات اصلی دیجی‌کالا، در سال ۹۳ و زمانی رقم خورد که این شرکت تصمیم گرفت از ماموریت اصلی خود یعنی فروش محصولات دیجیتالی فاصله گرفته و محصولات غیر دیجیتال را نیز در وب‌سایت خود - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ارائه دهد. محمدی در این باره - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - می‌گوید:

«تصمیم راحتی نبود. بعد از  ۷ - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سال فعالیت در حوزه دیجیتال، به عنوان یک فروشگاه دیجیتالی جا افتاده بودیم و مورد انتقادهای بسیار سختی قرار گرفتیم. یادم می - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - آید که چند شب خوابمان نمی برد. در شبکه‌های اجتماعی و ایمیل هایی که دریافت می‌کردیم عمده مشتری‌ها عصبانی بودند. مدت زیادی را به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تعیین استراتژی پرداختیم تا مطمئن شویم که این تصمیم یک تصمیم - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - احساسی نبوده است. ما در نهایت به تصمیم خود ایمان پیدا کردیم اما بازخورد جامعه برایمان بسیار عجیب بود. نگران بودیم و - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - فکر می کردیم که ممکن است بخش بزرگی از مخاطبان خود را از دست بدهیم.»

دیجی‌کالا همزمان با آغاز فروش محصولات غیر دیجیتال در سال ۹۳، مراکز توزیع خود در شهرستان ها را نیز تاسیس یا تقویت کرد تا با سرعت، دقت و کنترل بیشتری سفارشات را انجام دهد. تصمیم مبنی بر ارائه محصولات غیر دیجیتال، سبب شد تا دیجی‌کالا ساختاری بزرگ‌تر پیدا کند؛ هم از نظر نوع فعالیت هم از نظر افزایش تعداد نیروی انسانی. محمدی می‌گوید که این بزرگ‌ شدن، یکی از چالش‌های اصلی دیجی‌کالا تا به امروز بوده است.

در سال ۹۴ دیجی‌کالا با ارائه اپلیکیشن موبایل تلاش کرد تا جمعیت مخاطبین خود را افزایش دهد. از سوی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دیگر در همین سال کمپین «ساخت ایران» نیز کار خود را آغاز کرد که در آن دیجی‌کالا به ارائه محصولات ایرانی پرداخت. محمدی در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - این باره - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - می‌گوید: «جامعه مخاطبین بزرگی داشتیم و فکر کردیم که باید به این مخاطبان کالای ایرانی را هم بیشتر معرفی کنیم.»

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی
تصویربرداری از کالاهایی که دیجی‌کالا آنها را در وب‌سایت خود قرار می‌دهد.

تعداد کارکنان دیجی‌کالا در سال ۹۵ به ۲۰۰۰ نفر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - رسید اما یکی از اتفاقات اصلی در این سال، تاسیس بخش جدیدی به نام «اوپن باکس» بود. محمدی در این نشست گفت که دیجی‌کالا سال‌های سال - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در خصوص کالاهای مرجوعی زیر بار انتقاد‌ها بوده است:

«ما هرگز کالای برگشتی را دوباره وارد چرخه فروش نمی کردیم. کالاهایی که قابل استفاده بود، در خود دیجی‌کالا، برای کارمندان و خانواده کارمندان ارائه می شد. - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بخشی را داشتیم که پرسنل می توانستند کالاهای مرجوعی را ببینند و - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - صورت تمایل انتخاب کنند. حرف و حدیث های - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بسیاری در مورد کالاهای مرجوعی دیجی کالا وجود داشت و همین موضوع سبب شد تا اوپن باکس را تاسیس کنیم. در هر ماه، دو روز کاربران دیجی کالا - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - می توانند محصولاتی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - که به دلیلی مرجوع شده اند را با قیمتی پایین تر خریداری کنند.»

دیجی‌کالا در سال ۹۵ در سرویس «فیدیبو» - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سرمایه‌گذاری می‌کند. فیدیبو اپلیکیشن تولید و فروش کتاب‌های الکترونیکی است که در سال اخیر توسط همکاری با دیجی‌کالا، موفق شده تا مخاطبین بیشتری را به دست آورد.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی
دیجی‌کالا در سال ۹۵ فروشگاه دیجی‌استایل رو تاسیس کرد. استودیو مدلینگ دیجی‌استایل در دیجی‌کالا. در این استودیو از لباس‌هایی که در فروشگاه دیجی‌استایل عرضه می‌شود تصویر برداری - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - به عمل می‌آید.

امروز

محمدی‌ها در نشست خبری امروز از وضعیت کنونی دیجی‌کالا گفتند. این شرکت اکنون سومین سایت پربازدید ایرانی است و عنوان پربازدیدترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه را نیز به خود اختصاص داده، هرچند که دیجی‌کالا، از نظر تعداد فروش کالا هنوز نتوانسته به رکورد فروشگاه اینترنتی «سوق» دست پیدا کند؛ فروشگاهی که چند ماه پیش توسط «آمازون» خریداری شد. محمدی‌ها همچنین عنوان کردند که در سال جاری شمسی یک شرکت خارجی ۱۰۰ میلیون دلار در دیجی‌کالا سرمایه‌گذاری کرده است.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - گفته مدیرعامل دیجی‌کالا، این شرکت در سال‌های اخیر متوسط رشد سالیانه کسب‌وکار ۲۰۰ الی ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده است و این در حالیست که ۹۰ درصد از بازار خرده فروشی کشور را به خود اختصاص داده - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و به شکل روزانه ۱.۷ میلیون - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بازدید دارد.

خدمات - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - این شرکت در سال ۹۵ منجر به صرفهجویی در حدود ۶۰۰ میلیون دقیقه وقت (بیش از ۱۱۰۰ سال) شده است. همچنین این خدمات، کاربران را از انجام حدود ۴۲ میلیون کیلومتر سفر درون شهری، بینیاز کرده است.

تاکنون بالغ بر ۳۰۰ هزار نوع کالا در سایت دیجیکالا ثبت شده که از این میان بیش از ۱۵۰ هزار نوع کالا در حال حاضر در سایت موجود است و بیش از ۵۰ هزار نوع از آن، مربوط به برندهای تولید داخل است.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران، به دنبال همکاری با ۱۰۰ هزار فروشنده است و این فروشندگان به جامعه گسترده‌ای - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - از مشتریان دیجی‌کالا دسترسی خواهند داشت. با این حال، برنامه اصلی دیجی‌کالا، توانمند سازی همین فروشندگان با زیرساخت جدیدی است که امروز از آن رونمایی به عمل آمد.

این زیرساخت کلیدی، «پلتفرم مرکز فروشندگان» یا Marketplace نام دارد که فرصت عرضه‌ی مستقیم کالا را برای تولیدکنندگان و فروشندگان فراهم می‌کند. در پلتفرم Marketplace، تولیدکنندگان و فروشندگان قادر خواهند بود تا با قرار دادن کالاهای خود در سایت دیجیکالا و با استفاده از امکانات این شرکت، کالای خود را بدون واسطه به دست مصرفکنندگان برسانند.

فردا

دیجی‌کالا در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نظر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دارد تا چند ماه آینده، سرویس ارسال فوق سریع خود که از زمان سفارش تا زمان تحویل کالا بین ۲ الی ۳ ساعت خواهد بود را در اختیار کاربران قرار دهد. سرویس «پرایم» هم یکی دیگر از نوآوری های دیجی‌کالاست که مدیران این شرکت در مورد آن توضیح خاصی ارائه ندادند.

اما دیجی‌کالا جدا از ارائه خدمات به کاربران ایرانی، به بین‌المللی شدن هم - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - فکر می‌کند. به گفته - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - محمدی، ایران ۵۵ درصد کل کاربران اینترنت منطقه خاورمیانه را در اختیار دارد اما دیجی‌کالا می‌تواند در آینده‌ای نزدیک، تعداد مشتریان خود را در منطقه خاورمیانه به ۲۰۰ میلیون کاربر برساند.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

دیجی‌کالا زیرساخت اصلی خود یعنی مرکز - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - پردازش سفارشات (Fulfillment Center) را ۵ برابر گسترش داده و اکنون این مرکز امکان پردازش ۳۰۰ هزار کالا در روز را پیدا کرده است. مرکز پردازش یاد شده با ابعاد ۵۰ هزار متر، بزرگترین مرکز پردازش کالا در خاورمیانه به حساب می‌آید و خبر از ایده‌های بلند‌پروازانه مدیران این شرکت می‌دهد.

***

برادران محمدی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - همچنین از تلاش دیجی‌کالا برای - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - جلب رضایت مشتری گفتند و خبر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دادند که هم‌اکنون ۸۰ درصد از سفارشات این فروشگاه اینترنتی در زمان‌های مشخص شده به دست کاربران می‌رسد. این در حالیست که رضایت‌مندی مشتریان از خدمات دیجی‌کالا نیز ۹۶ درصد اعلام شد.

با این حال، ۴ درصدی که از خدمات دیجی‌کالا رضایت ندارند نیز جمعیت کوچکی نیستند و با نگاهی به شبکه‌های اجتماعی، به راحتی می‌توان رد پای نارضایتی برخی از همین کاربران را مشاهده کرد. محمدی درباره تاخیر در ارسال سفارشات می‌گوید:

«کافیست در یکی از اتوبان‌ها تصادفی رخ دهد تا بیش از ۱۰۰۰ مرسوله ما با تاخیر به دست مشتریان برسد. شرکت‌های بزرگ از آمازون گرفته تا DHL، با درصد کوچکی از تاخیر مواجه می‌شوند و این امر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در دنیا غیرقابل پیشگیری است.»

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

محمدی همچنین می‌گوید که در هیچ‌کجای دنیا، حتی در آمازون، فروشگاه‌های اینترنتی زمان دقیقی مانند ساعت مشخص برای ارائه کالا به کاربر ارائه نمی‌دهند. به گفته او، کاربران ویژه مانند کاربران سرویس پرایم - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - آمازون می‌توانند در یک روز خاص منتظر بسته خود باشند در حالی که کاربران عادی بزرگترین - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - فروشگاه اینترنتی جهان، گاهی تا یک یا - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دو هفته در انتظار سفارش خود هستند: «با این حال ما به دنبال ارائه تجربه‌ای هستیم که مشتری‌هایمان از آن لذت ببرند.»

دیجی‌کالا، یکی از چالش‌های اصلی خود در بازار ایران را وجود کالای قاچاق می‌داند. محمدی‌ها در این باره موبایل‌ها را مثال می‌زنند و می‌گویند که دیجی‌کالا، - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - محصولاتی را ارائه می‌دهد که به شکل رسمی وارد کشور شده‌اند و به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - همین دلیل، آن را با قیمتی بالاتر ارائه می‌دهد:

«ما برای یک آیفون ۴ میلیون‌تومانی ۱۵ درصد بیشتر پرداخت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - می‌کنیم و موبایلی که رسمی وارد کشور شده را به فروش می‌رسانیم. این رقم حدود ۵۰۰ هزار تومان اختلاف قیمت را به وجود می‌آورد و باعث می‌شود که برای رقابت با بازار، حاشیه سود خود را روی چنین کالاهایی به صفر برسانیم. این موضوع البته باعث شکایت تامین‌کنندگان و فروشندگان ما شده است. امیدواریم طرح رجیستری، باعث شود تا بتوانیم بازی را - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - به شکل منصفانه‌تری ادامه دهیم.»

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone