🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  4. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26122.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

نمایندگان کنگره: اپل پشت نقاب حریم خصوصی رقبایش را کنار می‌زند

اپل تا کنون به دلایل مختلی مثل تن دادن به خواسته‌های دولت پکن و روش تعمیر گجت هایش مورد انتقاد قرار گرفته حالا اما قانونگذاران روی نقطه قوت این شرکت دست گذاشته و شعار حفاظت ...

اپل تا کنون به دلایل مختلی مثل - تعمیرات مایکروفر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تن دادن به خواسته‌های دولت پکن و روش تعمیر گجت هایش مورد انتقاد قرار گرفته حالا اما قانونگذاران روی نقطه قوت - تعمیرات مایکروفر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - این شرکت دست گذاشته و شعار حفاظت از حریم خصوصی اپل را به عنوان پوششی برای سیاست های ضد رقابتی مورد تردید قرار داده اند.

«دیوید سیسیلین»، نماینده دموکرات کنگره و رییس «کمیته فرعی ضد انحصار مجلس» نگران - تعمیرات مایکروفر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سوءاستفاده اپل از حریم خصوصی برای مخفی کردن رفتارهای ضد رقابتی است. از نظر وی با تدوین یک قانون حریم خصوصی منسجم در مجلس دیگر نیازی نیست غول های فناوری بر اساس اولویت های خودشان دست به اینکار بزنند:

بدون تدوین یک قانون حفاظتی قوی در آمریکا این خطر فزاینده وجود دارد که پلتفرم ها بر اساس منافع خودشان به عنوان قانونگذاران خصوصی عمل کنند.

تعمیرات مایکروفر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

نگرانی های سیسیلین چندان بی دلیل نیست و اپل با تغییراتی در iOS 13 محدودیت هایی را در دسترسی اپ - تعمیرات مایکروفر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - های شخص ثالث به مکان کاربر ایجاد کرده است. نگرانی قانونگذاران این است که اپل به - تعمیرات مایکروفر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - داده هایی در مورد مکان کاربر دسترسی داشته باشد که رقبا از محروم شده باشند.

یکی از مثال های ارائه شده در مقاله به اپلیکیشن Tile مربوط می شود که دیگر امکان درخواست از کاربر برای - تعمیرات مایکروفر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ردیابی دائمی و یافتن آیتم ها در حالت آفلاین را ندارد؛ این اتفاق در حالی روی داده که اپل در آستانه معرفی ردیاب های مشابه Tile با عنوان AirTag قرار دارد.

دغدغه های قانونگذاران به حدی است که به گفته - تعمیرات مایکروفر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - منابع آگاه جلساتی را برای گفتگو با توسعه دهندگان اپ استور برگزار کرده اند. یکی از موضوعاتی که طی این جلسات به ان پرداخته شده عادت اپل به تغییر قوانین اپ استور به بهانه حفظ حریم خصوصی کاربران است؛ روشی که معمولا به ایجاد محدودیت برای - تعمیرات مایکروفر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - رقبای این شرکت منتهی می شود.

سخنگوی کوپرتینویی ها - تعمیرات مایکروفر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در واکنش به این نگرانی‌ها مدعی شده که اپل همکاری نزدیکی با توسعه - تعمیرات مایکروفر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دهندگان داشته و همیشه بازخوردهای دریافتی از آنها را مد نظر قرار می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرخ ماه نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
دوستان سایت ***** مایکروفر زیمنس BE555LMS0M شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone