🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  5. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41494.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

انتشار پوستر جدید حاوی مشخصات هواوی Mate 10

کمتر از یک هفته دیگر، در 24 مهر ماه قرار است هواوی از موبایل های پرچمدار آتی خود یعنی Mate10 و Mate 10 Pro و احتمالاً مدل ارزان قیمت تر Mate 10 Lite رونمایی کند. ...

کمتر از یک هفته دیگر، در 24 مهر ماه قرار است هواوی از موبایل های پرچمدار آتی خود یعنی Mate10 و Mate 10 Pro و احتمالاً - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مدل ارزان قیمت تر Mate 10 Lite رونمایی کند. یادآوری می کنیم که پیش از این، تصاویر متعددی از این اسمارت فون منتشر شده بود و همچنین چند روز قبل، ایوان بلس افشاگر معروف نیز اطلاعات جدیدی از Mate 10 Pro را در توییتر انتشار داده بود. به تازگی پوستری در چین مشاهده شده که اطلاعات بیشتری - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در خصوص Mate 10 را در اختیارمان می گذارد.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

این پوستر تأیید می کند که Mate 10 از صفحه نمایش 6.2 اینچی با رزولوشن 2180 در 1080 پیکسل بهره می برد و دارای دوربین اصلی دوگانه لایکا با سنسورهای 20 و 23 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین استفاده از چیپست کایرین 970 و ظرفیت باتری 4000 میلی آمپر ساعتی نیز در این تصاویر تأیید شده اند.

لازم به ذکر است که براساس گزارشات پیشین، Mate 10 در چین قیمتی 650 دلاری خواهد داشت؛ در حالی که Mate 10 Pro قرار است با قیمت 835 دلاری در این کشور روانه بازار شود. البته انتظار می رود قیمت عرضه جهانی این دو تلفن هوشمند کمی بیشتر باشد. همچنین به نظر می رسد مدل Pro در رنگ های مشکی، قهوه ای و آبی تیره عرضه شود.

در نمایشگاه IFA 2017 این شرکت چینی از چیپست جدید کایرین - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - 970 خود رو نمایی کرد و اعلام نمود که در طراحی آن تمرکز - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ویژه ای روی قابلیت های حوزه هوش مصنوعی داشته؛ در نتیجه به نظر می رسد پرچمداران آتی این شرکت نیز از قابلیت های ویژه این حوزه برخوردار - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone