🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19268.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل جدید مخابرات ایران خواستار حمایت مجلس از تغییر تعرفه‌ها شد

مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه متوسط هزینه ماهانه نگهداری یک خط تلفن ثابت ۱۵ هزار تومان و درآمد آن حدود ۶ هزار تومان است، خواستار حمایت مجلس از تغییر تعرفه‌های مخابراتی شد. ...

مدیرعامل جدید شرکت مخابرات - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - ایران با بیان اینکه متوسط هزینه ماهانه نگهداری یک خط تلفن ثابت ۱۵ هزار تومان و درآمد آن حدود ۶ هزار تومان است، خواستار حمایت مجلس از تغییر تعرفه‌های مخابراتی شد.

«مجید سلطانی» با حضور در - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و دیدار با رئیس و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - اعضای این کمیسیون، خواستار حمایت مجلس در منطقی کردن تعرفه‌های مخابراتی شد.

وی با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران باید قوی و مقتدر باشد تا صنایع مرتبط با حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بتوانند به حیات خود ادامه دهند و در سازندگی و توسعه ارتباطات کشور نقش داشته باشند تاکید کرد که دخل و خرج مخابرات با همدیگر جور نیست. او دلیل این مساله را ثبات - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - طولانی مدت تعرفه‌ها دانست و گفت: «بر این اساس طرح‌های توسعه ای زیرساخت‌های ارتباطی و نیازهای ملی کشور به کندی انجام و اداره شرکت مخابرات سخت شده است.»

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه در حال - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - حاضر هزینه نگهداری یک خط تلفن ثابت ۱۵ هزار تومان و درآمدش حدود ۶ هزار تومان در ماه است، اظهار داشت : «برای اداره شرکت مخابرات ایران و توسعه ارتباطات، باید تعرفه ها به نحوی باشد که - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - ضمن تامین هزینه‌ها، امکان توسعه هم فراهم شود.»

وی با اشاره به برخی تنگناها و مطالبات کارکنان و کارگزاران دفاتر مخابرات روستایی از نمایندگان مجلس - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - خواست در موضوع منطقی کردن تعرفه‌ها از شرکت مخابرات ایران حمایت کنند.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان

سلطانی چندی پیش حمایت از تولیدکنندگان داخلی را دلیلی دیگر برای لزوم افزایش تعرفه‌های مخابراتی معرفی کرده بود.

این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که مخابرات سالیان سال انحصار برخی موارد چون ارائه فیبر نوری را در دست داشت و در این چند سال نتوانسته آنطور - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - که باید از این مساله برای خود درآمدزایی داشته باشد. گفتنیست این انحصار چند ماه پیش پس از چند - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - سال شکسته شده است.

در دیدار ریاست جدید مخابرات با نمایندگان مجلس، - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - «عزت الله اکبری» رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نیز - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - با تاکید بر اهمیت مخابرات در توسعه کشور گفت: - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - «کمیسیون صنایع مجلس، پیگیر حل مشکل کارگزاران دفاتر مخابرات روستایی، کارکنان و پیمانکاران مخابرات - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - است و از طرح های درآمدزای شرکت مخابرات ایران دفاع می کند. از طرح هایی که موجب تقویت بنیه مالی این شرکت و توسعه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - زیرساخت های ارتباطی می شود، - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - حمایت می کنیم.»

وی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران از بودجه دولتی استفاده نمی کند، افزود : «شایسته است نمایندگان محترم از طرح‌هایی که موجب تقویت بنیه مالی این شرکت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - توسعه زیر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - ساخت های ارتباطی می شود نیز حمایت کنند .»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone