🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  3. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19260.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

امنیت به زبان ساده: هکرها چطور اهداف خود را انتخاب می‌کنند؟

تقریبا هر روز در اخبار راجع به حملات سایبری جدید می‌شنویم و هکرها به دیتابیس‌های هرجور سازمانی که بتوان فکرش را کرد رخنه می‌کنند، از شرکت‌های تامین‌کننده خدمات فروم‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی گرفته تا ...

تقریبا هر روز در اخبار راجع به - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان - حملات سایبری جدید می‌شنویم و هکرها به دیتابیس‌های هرجور سازمانی که بتوان فکرش - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان - را کرد رخنه می‌کنند، از شرکت‌های تامین‌کننده خدمات فروم‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی گرفته تا آژانس‌های بزرگ دولتی و کمپانی‌های چند ملیتی. اما چه چیزی باعث می‌شود که یک کمپانی، هدف جذاب‌تر نسبت به کمپانی دیگر برای هکرها باشد؟‌ آیا هکرها روشی مشخص در انتخاب قربانیان خود - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان - دارند؟ و اگر بله، آیا سازمان‌ها می‌توانند با شناسایی این رویکردها به شکلی موثرتر از خود دفاع کنند؟

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان

پیش از اینکه بررسی کنیم هکرها چطور به انتخاب اهداف خود می‌پردازند، باید بررسی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان - کنیم که این هکرها چه کسی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان - هستند. در دنیای کنونی می‌توانید گستره وسیعی از هکرها را بیابید که هرکدام انگیزه‌های خودشان را در انتخاب قربانیان و تاکتیک‌های حمله دارند.

می‌توان بحث کرد که به لطف فعالیت‌های گسترده گروه‌هایی نظیر انانیموس، شناخته‌شده‌ترین نوع هکرها «هکتیویست‌ها» هستند. این هکرها معمولا تجربه اندکی دارند، به صورت تنها یا در قالب گروه‌های کوچک دست به فعالیت می‌زنند و معمولا هم کم‌ سن‌ و سال‌تر از دیگر هکرها به حساب می‌آیند. نیروی پیشرانه هکتیویست‌ها، ایدئولوژی است و معمولا انستیتوها و کمپانی‌هایی را - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان - هدف قرار می‌دهند که نقطه‌نظرهایی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان - مغایر با نظرات خودشان دارند. هکتیویست‌ها به صورت معمول در صدد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان - انتشار عمومی اطلاعاتی برمی‌آیند که از شبکه‌ها و وب‌سایت‌های هدف خود ربوده‌اند و به این کار به چشم فرمی از اعتراض نگاه می‌کنند.

هکتیویست‌ها پیشتر گروه‌های تروریستی مانند داعش و نئونازی‌های آمریکایی، سازمان‌های دولتی و کمپانی‌های خصوصی را نیز هدف قرار داده‌اند. اگرچه متدهای آن‌ها می‌تواند حسابی جلب توجه کند، اما این نوع از هکرها امروز به ندرت یافت می‌شوند.

در طرف مقابل هکتیویست‌ها که دغدغه‌های اجتماعی و سیاسی دارند، رایج‌ترین نوع از هکرها را می‌یابیم که مجرمانی سایبری با مقاصد مالی هستند. این هکرها معمولا با سیندیکاهای جرایم سازمان‌یافته در ارتباط هستند، از مدت‌ها پیش، پتانسیل‌های جرایم آنلاین برای کسب درآمد را درک کرده‌اند و گستره وسیعی از کمپین‌های حملات سایبری را برای دستیابی به اهداف خود به کار می‌گیرند. بسیاری از فعالیت‌های آن‌ها -مانند کلاه‌برداری‌های فیشینگ و کمپین‌های - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان - باج‌افزار- به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که در ابعاد وسیع پیاده‌سازی شوند و با تحت تاثیر قرار دادن بیشترین قربانیان بالقوه،‌ احتمالا درآمدزایی را بالاتر ببرند.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان

سایر استراتژی‌ها هدفمندتر به حساب می‌آیند: بسیاری از حملات شامل شناسایی سازمان‌های ثروتمند و استفاده از متد فیشینگ نیزه‌ای یا رخنه مستقیم به درون شبکه می‌شوند تا عملیات‌های - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان - کلاه‌برداری، سرقت یا باج‌گیری به سرانجام برسند. این دست از حملات معمولا سازمان‌های بخش خصوصی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان - را هدف قرار - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان - می‌دهند که معمولا ثروتمندتر از اشخاص حقیقی و حقوقی در بخش دولتی به - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان - حساب می‌آیند.

دسته‌بندی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان - دیگر و اصلی هکرها، آن‌هایی هستند که - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان - با حمایت دولتی دست به فعالیت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان - می‌زننند. این هکرها زیر چتر دولت‌های خاص کار کرده و به جای آن‌ها، حملات سایبری را ترتیب می‌دهند. برای اینکه به راحتی بتوان تمام ماجرا را تکذیب کرد، این هکرها معمولا هکتیویست یا مجرمان سایبری معمولی هستند که به صورت پروژه‌ای در استخدام دولت در می‌آیند، اما گاهی این همکاری شکلی پیشرفته‌تر به خود می‌گیرد و هکرها به عضویت سازمان‌های اطلاعاتی آن دولت هم در می‌آیند.

از نقطه‌نظری خاص، این بازیگران دولتی به دو نوع هکر دیگر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان - شباهت دارند: آن‌ها گاهی قربانیان خود را براساس انگیزه‌های سیاسی انتخاب می‌کنند: مانند حمله به سونی پیکچرز که در پاسخ به انتشار فیلم سینمایی The Interview و توسط هکرهای کره شمالی انجام شد. البته این هکرها گاهی حملاتی با انگیزه‌های مالی هم دارند: برای مثال همان گروهی که مسئولیت حمله به سونی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان - پیکچرز را برعهده داشت، اکنون مشغول به سرقت بردن اطلاعات کارت‌های اعتباری است و از این روش برای دولت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان - متبوع خود درآمدزایی می‌کنند.

اهداف متفاوت

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان

آنچه بالاتر مطرح کردیم نشان می‌دهد که هکرها هنگام انتخاب اهداف بالقوه خود برای ترتیب دادن حملات سایبری، ممکن است گستره - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان - وسیعی از انگیزه‌های مختلف داشته باشند. برای اکثریت قریب به اتفاق آن، هدف غایی خیلی ساده ثروتمند شدن است. و این هدف می‌تواند چه در فرم دریافت پول بابت رمزگشایی فایل‌هایی که تحت تاثیر باج‌افزار قرار گرفته‌اند محقق و چه باج‌گیری از قربانیانی که اطلاعات شخصی‌شان به سرقت رفته است.

اگر هدف اصلی چنین چیزی باشد، بنابراین منطقی خواهد بود که هکرها به سراغ آن دسته از قربانیانی بروند که به احتمال بیشتری حاضر به پرداخت پول می‌شوند. و این یعنی کمپانی‌های ثروتمند و کمپانی‌های سهامی‌عام که در صورت عمومی شدن خبر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان - هک شبکه‌هایشان ضربه‌ای مهلک در بورس محتمل می‌شوند. تاکتیک جایگزین نیز می‌تواند استفاده از حملات گسترده‌ای باشد که عموم مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهند: مثلا انتشار باج‌افزارهایی که به دنبال دریافت مقادیر اندکی پول، - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان - از تعداد بسیار زیادی از قربانیان هستند.

اما برای مهاجمین ایدئولوژیک، انگیزه شکلی بسیار متفاوت به خود می‌گیرد. ذات انسانی به‌گونه‌ای است که می‌توان بی‌شمار دلیل مختلف برای حمله احتمالی یک هکر به یک کمپانی یافت: او شاید با ارزش‌های شرکت هدف مخالف باشد، - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان - شاید از تصمیم اخیر آن‌ها عصبانی شده و شاید هم هدفش را نماینده سیستم بزرگ‌تری در جهان تلقی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان - کند که بدش نمی‌آید به آن ضربه بزند.

اما انگیزه - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان - اصلی هرچه که باشد، هدف معمولا شرم‌زده کردن قربانی است. و این کار - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان - با تاباندن نور روی چیزهایی محقق می‌شود که قربانی ترجیح می‌دهد مخفی باقی بمانند. ایمیل‌های داخلی معمولا هدفی کلیدی برای این دست از حملات هستند و مستندات مالی هم شاید نشان‌دهنده تخطی از رویه‌های سالم باشند.

با این همه، یک مشخصه یکسان وجود دارد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان - که آن را در وجود تقریبا تمام مجرمان سایبری می‌بینیم: هکرها تنبل هستند. آن‌ها معمولا گزینه‌های آسان‌تر را انتخاب می‌کنند و این موضوع راجع به اهداف و متدهایی که برای حمله در نظر می‌گیرند نیز مصداق دارد. در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان - صورتی دسترسی به اطلاعات لازم برای ورود به یک شبکه، - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان - هیچ هکری به سراغ یک آسیب‌پذیری شسته‌رفته و روز صفر نمی‌رود. - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان - به صورت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان - مشابه، - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هشتپر استان گیلان - وقتی دو هدف در مقابل هکرها قرار دهید، آن هدفی که به شکلی ضعیف‌تر از خود دفاع می‌کند نخستین انتخاب هکرها خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone