🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19265.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو با نمایشگر LTPO و نرخ رفرش 120 هرتز معرفی می‌شوند

با وجودی که مدت زمان زیادی از رونمایی و عرضه گوشی‌های هوشمند سری آیفون 12 نمی‌گذرد؛ خبرهای مختلفی در مورد نسل بعدی آیفون منتشر می‌شود. براساس گزارش منتشر شده از سوی وب‌سایت کره‌ای، کوپرتینونشین‌ها قصد ...

با وجودی که مدت زمان زیادی از رونمایی و عرضه گوشی‌های هوشمند سری آیفون 12 نمی‌گذرد؛ خبرهای - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر همدان استان همدان - مختلفی در مورد نسل بعدی آیفون منتشر می‌شود. براساس گزارش منتشر شده از سوی وب‌سایت کره‌ای، کوپرتینونشین‌ها قصد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر همدان استان همدان - دارند فقط دو مدل پرو آیفون 13 - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر همدان استان همدان - را با نمایشگر OLED و نرخ بروزرسانی 120 هرتز به بازار عرضه کنند.

باوجودی که پیشتر گفته شده بود همه مدل‌های نسل بعدی آیفون اپل از نمایشگری با نرخ بروزرسانی بالا بهره خواهند برد؛ اما گزارش اخیر می‌گوید تنها آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس با - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر همدان استان همدان - نمایشگر «ProMotion» و رفرش ریت 120 - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر همدان استان همدان - هرتز در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر همدان استان همدان

در این صورت آیفون 13 - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر همدان استان همدان - و آیفون - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر همدان استان همدان - 13 مینی از نمایشگر  LTPS و نسخه‌های پرو از نمایشگر 120 هرتزی LTPO برخوردار خواهند بود. LTPS  سرواژه‌های کلمات «پلی سیلیکون با دمای پایین» و  LTPO سرواژه‌های کلمات «اکسید پلی کریستالی با دمای پایین» است. در واقع اپل برای جلوگیری از مصرف انرژی ناشی از نرخ بروزرسانی بالا، از نمایشگرهای LTPO استفاده می‌کند که همان فناوری OLED با 5 تا 10 درصد مصرف انرژی بهینه تر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر همدان استان همدان - است.

در مجموع منبع گزارش اندازه نمایشگر، نوع پنل و نرخ تازه‌سازی چهار مدل از آیفون 13 را بدین شکل بیان می‌کند:

آیفون 13 مینی: نمایشگر 5.4 اینچی LTPS، نرخ بروزرسانی 60 هرتز.

آیفون 13: نمایشگر 6.1 اینچی LTPS، نرخ بروزرسانی 60 هرتز.

آیفون 13 پرو: نمایشگر 6.1 اینچی LTPO، نرخ - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر همدان استان همدان - بروزرسانی 120 هرتز.

آیفون 13 پرو مکس: نمایشگر 6.7 اینچی LTPO ، نرخ بروزرسانی 120 - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر همدان استان همدان - هرتز.

استفاده از نمایشگرهای LTPO به اپل اجازه می‌دهد که بروزرسانی نمایشگر را تا نرخ مورد نظر تغییر دهد. چنین ویژگی به کاهش مصرف انرژی در نمایشگرهای همیشه روشن کمک می‌کند. کوپرتینویی‌ها از این فناوری در نمایشگر اپل واچ 5 و اپل - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر همدان استان همدان - واچ 6 بهره برده‌اند. سامسونگ نیز از همین ویژگی در نمایشگر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر همدان استان همدان - گلکسی نوت 20 الترا استفاده کرده است.

گفته می‌شود اپل تامین نمایشگر نسخه پرو مکس و نسخه مینی آیفون 13 را به سامسونگ دیسپلی و تامین بخشی از نمایشگرهای دیگر مدل‌های آیفون 13 به - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر همدان استان همدان - غیر از نسخه پرو مکس را به ال‌جی دیسپلی سپرده است.

انتظار می‌رود آیفون 13 اپل شهریورماه سال آینده رونمایی شود. بی‌شک تا آن زمان تغییرات بسیاری در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر همدان استان همدان - طراحی و تولید نسل - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر همدان استان همدان - بعدی آیفون اپل رخ خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone