🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19270.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

کپی نسخه کامل فیلم شرک روی فلاپی ۱.۴ مگابایتی [تماشا کنید]

یکی از کاربران با استفاده از یک نرم‌افزار فشرده‌سازی ویدیو توانست نسخه کامل فیلم شرک را درون یک فلاپی دیسک کپی کرده و آن را با استفاده از کامپیوتر رزبری پای پخش کند. یکی از ...

یکی از کاربران با استفاده از یک نرم‌افزار فشرده‌سازی ویدیو توانست نسخه کامل فیلم شرک را درون یک فلاپی دیسک کپی کرده و آن را با استفاده از کامپیوتر رزبری پای پخش کند.

یکی از کاربران سایت ردیت یک کدک x256 سفارشی برای فشرده‌سازی ویدیو ساخته که کیفیت فیلم را تا رزولوشن ۱۲۰x۹۶ پیکسل و نرخ ۴ فریم بر ثانیه کاهش می‌دهد. او به کمک این کدک توانست حجم فیلم ۹۰ دقیقه‌ای شرک را به ۱.۳۷ مگابایت رسانده و آن درون فلاپی دیسک با ظرفیت ۱.۴۴ مگابایت یا در حدود ۰.۳ درصد ظرفیت یک DVD معمولی با حجم ۴.۷ گیگابایت کپی کند.

کاربر یاد شده با استفاده فلاپی درایو و کامپیوتر رزبری پای - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر گالیکش استان گلستان - یک دستگاه پخش کننده - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر گالیکش استان گلستان - ویدیوی خانگی ساخته که حین بوت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر گالیکش استان گلستان - شدن مثل کنسول های بازی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر گالیکش استان گلستان - لوگوی اختصاصی را نمایش می‌دهد. پس از قرار دادن فلاپی درون دستگاه پخش فیلم مثل پخش کننده‌های VHS قدیمی به شکل خودکار آغاز می‌شود.

همانطور که مشاهده کردید به خاطر فشرده‌سازی بیش از حد، کیفیت صدا و تصویر به شدت افت کرده و حس تماشای یک فایل gif بی‌کیفیت به کاربر دست می‌دهد، اما خلاقیت کاربر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر گالیکش استان گلستان - مذکور در جای دادن یک فیلم کامل در فلاپی که تکنولوژی آن به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر گالیکش استان گلستان - دهه ۷۰ میلادی برمی‌گردد، تحسین برانگیز بوده و پیشرفت فوق العاده بشر در تولید لوازم ذخیره‌سازی و رسیدن از تنها ۱.۴۴ مگابایت به هاردهای اکسترنال در ظرفیت‌های چند میلیون مگابایتی را - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر گالیکش استان گلستان - نشان می‌دهد.

تا همین چند سال پیش سی دی‌ها با - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر گالیکش استان گلستان - حجم ۷۰۰ مگابایت انقلابی در زمینه ذخیره‌سازی به شمار می‌رفتند، بعد DVD معمولی با حجم ۴.۷ گیگابایت و DVD دو لایه با حجم تقریبی ۱۰ گیگابایت کار ما در ذخیره‌سازی داده‌ها را آسان‌تر کردند و حالا دیسک‌های بلو-ری آمده‌اند که مدل یک لایه و دو لایه آنها به ترتیب ۲۵ و ۵۰ گیگابایت گنجایش دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فاتیما نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوب هستید؟ شرکت شما آیا کریم آباد گالیکش سرویس دهی داره
پاسخ: بله در کریم آباد شهر گالیکش خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone