🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19263.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

جف بزوس از کشتی جدید بلو اوریجین برای مهار بوستر راکت‌ها رونمایی کرد

جف بزوس مؤسس بلو اوریجین از کشتی جدید این شرکت برای مهار مرحله اول راکت‌های فضایی رونمایی کرد. این کشتی که ۶۰۰ فوت (تقریباً ۱۸۳ متر) طول دارد، به افتخار مادر بزوس جکلین (Jacklyn) نامگذاری ...

جف بزوس مؤسس بلو اوریجین از کشتی جدید این شرکت برای مهار مرحله اول راکت‌های فضایی رونمایی کرد.

این کشتی که ۶۰۰ فوت (تقریباً ۱۸۳ متر) طول دارد، به افتخار مادر بزوس جکلین (Jacklyn) نامگذاری شده و قرار است از آن به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - عنوان پلتفرم متحرک برای مهار مرحله اول راکت «نیو گلن» استفاده شود. بلو اوریجین این کشتی را که پیشتر Stena Freighter نام داشت، سال ۲۰۱۸ خرید و عملیات تغییر کاربری و تغییر نام آن را شروع کرد.

بزوس در مورد این کشتی گفت: - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - «مرحله اول نیو گلن پس از هر پرواز روی جکلین فرود خواهد آمد. اسمی بهتر از این - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - نمی‌شد برایش انتخاب کرد—مادرم همیشه به ما بهترین مکان و بهترین محبت را حین بازگشت به خانه نشان داده - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - است.»

ناسا اواخر آذر ماه در قراردادی ارزشمند با بلو اوریجین مجوز استفاده از راکت نیو گلن در مأموریت‌های فضایی آینده شامل پرتاب ماهواره و مأموریت‌های سیاره‌ای را صادر کرد. قرار است این راکت سال ۲۰۲۱ برای اولین بار از - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - دماغه «کیپ - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - کاناورال» پرتاب شده و مرحله اول آن پس از جدایی روی کشتی جدید در اقیانوس اطلس فرود آید.

اسپیس اکس نیز به روش مشابهی مرحله اول راکت‌های خود را مهار می‌کند. این شرکت از دو کشتی خودران که در اقیانوس اطلس مستقر می‌شوند مرحله اول راکت فالکن ۹ - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - را پس از پرتاب‌ها مهار - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - می‌کند. جالب است بدانید - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - این دو کشتی برای ادای دین به «یان بنکس» نویسنده فقید رمان‌های علمی-تخیلی اهل اسکاتلند، Of Course I Still Love - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - You و Just Read the Instructions نامگذاری شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone