🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19261.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

جعبه گشایی ردمی نوت 9T پیش از معرفی[تماشا کنید]

سری ردمی 9 از محبوب‌ترین موبایل‌ها در بازار هستند و نوت 9T هم یکی از اعضای معرفی نشده این سری است اما از همین حالا ویدیوی جعبه گشایی آن افشا شده است. در حالی که ...

سری ردمی 9 از محبوب‌ترین موبایل‌ها در بازار هستند و نوت 9T هم یکی از اعضای معرفی نشده این سری است اما از همین حالا ویدیوی جعبه گشایی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابل استان مازندران - آن افشا شده است.

در حالی که نوت 9T هنوز معرفی نشده اما ویدیوی جعبه گشایی آن توسط «میریام ژوئر» در یوتیوب به اشتراک گذاشته شده است که شباهت آن را با پوکو M3 به خوبی نشان می‌دهد.

در سال 2020 - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابل استان مازندران - شاهد معرفی گوشی‌های هوشمندی تحت برند پوکو بودیم که نسخه مشابهی از آنها با برند ردمی به بازار عرضه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابل استان مازندران - شدند. برای مثال ردمی K30 4G‌ همتای - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابل استان مازندران - پوکو X2 است و پوکو F2 پرو نیز همان ردمی K30 پرو است که در چین عرضه شد. اینک به نظر می‌رسد همتای پوکو M3‌ نیز ردمی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابل استان مازندران - 9T خواهد بود که هنوز تاریخ رونمایی و قیمت آن مشخص نشده است.

باتوجه به ویدیوی جعبه گشایی، یکی از بزرگترین تفاوت‌های ردمی 9T و پوکو M3 به دوربین پنل پشتی دو دستگاه مربوط می‌شود. ردمی 9T از دوربین چهارگانه در پنل پشتی بهره می‌برد. دوربین اصلی این دستگاه 48 مگاپیکسلی فوق عریض است؛ در حالیکه پوکو M3 با دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، فوکوس خودکار تشخیص فاز و دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق سنج با ضریب اف 2.4 همراه است.

طراحی پنل پشتی دو - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابل استان مازندران - دستگاه نیز تفاوت‌های ظاهری جزئی با یکدیگر دارند. - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابل استان مازندران - ظاهرا شیائومی در طراحی ماژول دوربین ردمی 9T، برآمدگی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابل استان مازندران - اطراف آن درنظر گرفته است؛ در حالیکه ماژول دوربین پوکو M3 فاقد چنین برآمدگی است.

ردمی 9T و پوکو M3 از نظر سایر مشخصات تفاوت دیگری با یکدیگر ندارند. هر دو دستگاه از نمایشگر 6.53 اینچی +FHD با بهره‌مندی از بریدگی قطره‌ای شکل مخصوص دوربین سلفی،‌ چیپست اسنپدراگون 662، 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابل استان مازندران - داخلی، باتری با ظرفیت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابل استان مازندران - 6000 میلی آمپرساعت و حسگر اثر انگشت جانبی بهره - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابل استان مازندران - می‌برند. البته ردمی 9T همانند پوکو از NFC پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابل استان مازندران - نخواهد کرد.

در حال حاضر پوکو M3 در بازار اروپا عرضه می‌شود و هنوز در برخی بازارهای دیگر در دسترس کاربران قرار نگرفته است.

از سوی دیگر، گوشی هوشمندی منتسب به ردمی نوت 9T نیز در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است. مستندات مربوطه نشان می‌دهد این گوشی هوشمند با رم 4 گیگابایتی و اندروید 10 در آزمون تک هسته‌ای امتیاز 598 و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز 1760 را کسب کرده است.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابل استان مازندران

اواخر آذرماه گوشی هوشمندی با همین شماره M2007J22G موفق - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابل استان مازندران - به دریافت تاییدیه NBTC شد و در آن مقطع گفته - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابل استان مازندران - شده بود که این شماره به نوت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابل استان مازندران - 9T مربوط می‌شود. حرف - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابل استان مازندران - G در انتهای شماره مذکور نشان می‌دهد که این دستگاه فقط در بازارهای چین عرضه نخواهد شد. انتظار می‌رود ردمی نوت 9T اوایل سال 2021 رونمایی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone