تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  4. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33056.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

iOS 12 تنها در دو هفته روی حدود ۵۰ درصد از دستگاه‌ها نصب شده است

مهم نیست راجع به اپل و محصولاتش چه فکری می‌کنید اما هرگز نمی‌توانید منکر این موضوع شوید که این شرکت آمریکایی در زمینه‌ی بروزرسانی‌ها فوق العاده عمل می‌کنند و همیشه استاندارد‌های جدیدی را ارائه می‌کند. ...

مهم نیست راجع به اپل و محصولاتش چه فکری می‌کنید اما هرگز نمی‌توانید منکر این - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - موضوع - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شوید که این شرکت آمریکایی در - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - زمینه‌ی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بروزرسانی‌ها فوق العاده عمل می‌کنند و همیشه استاندارد‌های جدیدی را ارائه می‌کند.

سیستم - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - عامل جدید موبایل - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اپل یعنی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - iOS 12 تنها بعد از گذشت دو روز از زمان عرضه‌اش توانست به ۱۰.۴ درصد از آیفون‌های سازگار بیاید. این عدد برای نسخه‌ی قبلی این سیستم عامل یعنی iOS 11 بعد از گذشت زمان دو روز از عرضه ۱۵.۹۱ درصد بود. اما بعد از گزارش‌های متعدد نسبت به باگ‌های احتمالی پیشرفت این عدد با سرعت پایین تری - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مواجه شد. اما موضوع راجع به iOS 12 کاملا متفاوت است.

بعد از گذشت دو هفته، iOS 11 - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - موفق شد روی ۳۸.۵ - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - درصد از آیفون‌ها و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - آیپد‌های سازگار نصب شود. در حالی که این عدد در زمان یاد شده برای iOS 12 نزدیک به پنجاه درصد (به طور دقیق تر ۴۶.۵۷ درصد) است.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

میزان نصب این سیستم عامل، باعث شده که iOS 12 در کنار iOS 10 قرار بگیرد که موفق شد بعد از گذشت دو هفته ۴۸.۱۶ درصد همه‌ی آیفون‌ها و آیپد‌های - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سازگار را پوشش دهد.

مشخص نیست که به چه دلیل کاربران اپل تا - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - این حد از به روزرسانی جدید اپل استقبال کرده‌اند اما احتمالا دلیل آن - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - برخورداری از بروزرسانی‌های عمده و بزرگی بود که همراه نسخه‌ی دوازدهم این سیستم عامل به آیفون‌ها و آیپد‌ها اضافه می‌شد.

از این گذشته نباید فراموش کرد که این سیستم عامل برای آیفون‌های قدیمی مثل iPhone 5s هم عرضه شده که بدون شک دلیلی بر استقبال بیش از اندازه‌ی بسیاری از کاربران شمرده می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone