🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38536.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

احتمال معرفی نوکیا 8 پرو با سخت افزار قدرتمند در سال جاری میلادی

ارمغان HMD برای کنگره جهانی موبایل نوکیا 8 سیروکو بود که نمی توان آن را مدلی مستقل به حساب آورد چرا که نسخه ای بهبود یافته از پرچمدار نوکیا 8 بود. به تازگی شایعاتی پیرامون ...

ارمغان HMD برای کنگره جهانی موبایل نوکیا 8 سیروکو بود که نمی توان آن را مدلی مستقل به حساب آورد - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - چرا که نسخه ای بهبود یافته از پرچمدار نوکیا - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - 8 بود.

به تازگی شایعاتی پیرامون برنامه های این کمپانی منتشر شده که بر اساس آن ممکن است در سال جاری میلادی شاهد رونمایی از دو موبایل نوکیا 8 پرو - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و نوکیا 9 باشیم.

بر این اساس نوکیا 8 پرو - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نیز در ادامه بهینه سازی نوکیا 8 از همان دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی بهره خواهد برد، هرچند در گزارشات دیگر به تعبیه دوربین دوگانه با سنسورهای 16 مگاپیکسلی در این موبایل اشاره شده است. - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دوربین سلفی نیز 13 مگاپیکسلی با فلش دورنگ و گشودگی دهانه لنز f/2.6 خواهد بود.

نوکیا 8 پرو احتمالا میزبان نمایشگری 6.01 اینچی با رزولوشن Full HD پلاس و نسبت تصویر 18:9در کنار چیپست اسنپدراگون 845 خواهد بود.تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقیاین موبایل در دو مدل عرضه می شود که یکی از 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخودار است. مدل بهینه تر نیز از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد که روی کاغذ آن را به یکی از قدرتمندترین اسمارت فون های موجود بدل می کند.

بر اساس شایعات منتشر شده HMD پنل پشتی نوکیا 8 پرو را از شیشه می سازد که می توان آن را نشانه ای از پشتیبانی این اسمارت فون از شارژ بی سیم تلقی کرد.

از دیگر مشخصات احتمالی می توان - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی، اندروید 8.1 و سنسور اثر انگشت در پنل پشتی اشاره کرد. بعید نیست کمپانی سازنده این موبایل را همچون مدل قبلی به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اندروید وان مجهز کند. انتظار می رود نوکیا 8 پرو در اواسط تابستان عرضه شود.

برنامه های کمپانی فنلاندی برای سال جاری میلادی به همین جا ختم نشده و احتمال می رود در شهریور ماه از - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پرچمدار نوکیا 9 رونمایی کند.

این اسمارت فون علاوه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بر چیپست اسنپدراگون 845 و دیگر مشخصات سخت افزاری فوق العاده، احتمالا از شارژ بی سیم، سنسور اثر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - انگشت زیر نمایشگر و دوربینی با لنز پنجگانه بهره خواهد برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone